آپدیت جدید گلکسی نوت 8 با اضافه شدن دو قابلیت مهم منتشر شد

آپدیت جدید گلکسی نوت 8 با اضافه شدن دو قابلیت جذاب منتشر شد

سامسونگ به تازگی آپدیت جدید گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) را منتشر کرده که دو قابلیت مهم را برای کاربران به ارمغان دارد. در ادامه، امکاناتی که با بروزرسانی جدید گلکسی نوت ۸ به اسمارت فون رده‌بالای سامسونگ اضافه شده را مرور خواهیم کرد.

آپدیت جدید گلکسی نوت 8 حدود 712 مگابایت حجم دارد و بیلدنامبر موبایل را به N950FXXU5CRHA تغییر خواهد داد. به‌روزرسانی نوت 8 سامسونگ به صورت OTA منتشر شده و در حال حاضر در کشور فرانسه در دسترس قرار دارد. به گفته سامسونگ، به زودی سایر کاربران نیز می‌توانند اسمارت فون خود را ارتقا داده و از دو قابلیت مهم و هیجان‌انگیز آن استفاده کنند.

امکانات آپدیت جدید گلکسی نوت 8

جدیدترین بسته بروزرسانی گلکسی نوت 8 کاربران را قادر می‌سازد تا دو ویژگی مهم را تجربه کنند؛ تصویربرداری سوپر اسلوموشن (Super Slow-Motion) و ایموجی‌های واقعیت افزوده (AR Emoji) دو امکان جذابی است که پیش از این تنها در اختیار کاربران سری گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 سامسونگ قرار داشت.

چند هفته پیش بود که کاربران گلکسی نوت 9 آپدیتی را دریافت کردند که آنها را قادر می‌ساخت با انتخاب دستی، ویدیوهای فوق آهسته خود را با رزولوشن 720 پیکسل و 480 فریم بر ثانیه ضبط کنند و زمان آن را به 0.4 ثانیه افزایش دهند. اما هنوز مشخص نیست که سامسونگ این قابلیت را در آپدیت جدید گلکسی نوت 8 نیز قرار داده باشد. در غیر این صورت، کاربران تنها می‌توانند ویدیوهایی با 720 پیکسل در 960 فریم بر ثانیه و مدت‌زمان تنها 0.2 ثانیه بگیرند.

آپدیت جدید گلکسی نوت 8 با اضافه شدن دو قابلیت مهم منتشر شد

علاوه بر این دو ویژگی مهم، آپدیت گلکسی نوت 8 سامسونگ شامل آخرین بسته امنیتی اندروید (سپتامبر 2018) به همراه رفع برخی باگ‌ها، کارایی بهتر و بهبود ثبات سیستم عامل آن است. به زودی بروزرسانی گلکسی نوت 8 در ایران نیز امکان‌پذیر خواهد شد.