آپدیت جدید گلکسی نوت 8 با اضافه شدن دو قابلیت مهم منتشر شد

آپدیت جدید گلکسی نوت 8 با اضافه شدن دو قابلیت جذاب منتشر شد

سامسونگ به تازگی آپدیت جدید گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) را منتشر کرده که دو قابلیت مهم را برای کاربران به ارمغان دارد. در ادامه، امکاناتی که با بروزرسانی جدید گلکسی نوت ۸ به اسمارت فون رده‌بالای سامسونگ اضافه شده را مرور خواهیم کرد.

آپدیت جدید گلکسی نوت 8 حدود 712 مگابایت حجم دارد و بیلدنامبر موبایل را به N950FXXU5CRHA تغییر خواهد داد. به‌روزرسانی نوت 8 سامسونگ به صورت OTA منتشر شده و در حال حاضر در کشور فرانسه در دسترس قرار دارد. به گفته سامسونگ، به زودی سایر کاربران نیز می‌توانند اسمارت فون خود را ارتقا داده و از دو قابلیت مهم و هیجان‌انگیز آن استفاده کنند.

امکانات آپدیت جدید گلکسی نوت 8

جدیدترین بسته بروزرسانی گلکسی نوت 8 کاربران را قادر می‌سازد تا دو ویژگی مهم را تجربه کنند؛ تصویربرداری سوپر اسلوموشن (Super Slow-Motion) و ایموجی‌های واقعیت افزوده (AR Emoji) دو امکان جذابی است که پیش از این تنها در اختیار کاربران سری گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 سامسونگ قرار داشت.

چند هفته پیش بود که کاربران گلکسی نوت 9 آپدیتی را دریافت کردند که آنها را قادر می‌ساخت با انتخاب دستی، ویدیوهای فوق آهسته خود را با رزولوشن 720 پیکسل و 480 فریم بر ثانیه ضبط کنند و زمان آن را به 0.4 ثانیه افزایش دهند. اما هنوز مشخص نیست که سامسونگ این قابلیت را در آپدیت جدید گلکسی نوت 8 نیز قرار داده باشد. در غیر این صورت، کاربران تنها می‌توانند ویدیوهایی با 720 پیکسل در 960 فریم بر ثانیه و مدت‌زمان تنها 0.2 ثانیه بگیرند.

آپدیت جدید گلکسی نوت 8 با اضافه شدن دو قابلیت مهم منتشر شد

علاوه بر این دو ویژگی مهم، آپدیت گلکسی نوت 8 سامسونگ شامل آخرین بسته امنیتی اندروید (سپتامبر 2018) به همراه رفع برخی باگ‌ها، کارایی بهتر و بهبود ثبات سیستم عامل آن است. به زودی بروزرسانی گلکسی نوت 8 در ایران نیز امکان‌پذیر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. من اپدیت جدید نوت ۸ را نصب کردم.متاسفانه بعضی از حالتهای عکس و تصویر هنزمانی حذف شده است

  2. من گوشیم رو آپدیت کردم ولی تو آرم سامسونگ مونده و بالا نمیاد چه کار کنم

  3. سلام من این گوشیمو چند ماهی هست که خریدم ولی جدیدا نمیدونم چیشده که نمیشه عکسای مثلا تلگرام رو تو گالری ذخیره کرد یا مثلا عکسای اینستا و اینکه عکسایی که حتی دانبود هم میکنم از نت نمیره تو گالریم و حتی اهنگ ها و اینا هم نمیتونم ذخیره شون کنم فقط از توی قسمت دانلود ها میتونم پخششون کنم ممنون میشم بگین مشکل از چیه

  4. یادم رفت مقاله درباره چی بود

  5. والا به عنوان یک آپدیت سامسونگ خیلی حرکت خفنی انجام داده

  6. این بروز رسانی برای نوت 8منم اونده !

  7. من امروز ریدم آپدیتش اومده بود فورا آپدیت کردم واقعا محشر بود نوت۸ با این آپدیت کولاک شد الان دیگه هیچی کمتر از نوت ۹ نداره . به این میگن یه آپدیت واقعی

    • آره قابلیت آمدن ۹۶۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کردن من فکر می کردم که یک مورد سخت افزاری باشه و نمیشه با نرم افزار به یک گوشی اضافه کرد حالا باید دید که واقعا این ۹۶۰ فریم چطور واقعا مثل ۹۶۰ فریم s۹ کیفیت داره یا نه یا به صورت نرم افزاری دارند فیلم را کند میکند

  8. چنین چیزی امکان نداره . غرب به این تکنولوژی هنوز نرسیده