فناوری eSIM آیفون ایکس اس

فناوری eSIM آیفون ایکس اس تنها در 10 کشور پشتیبانی خواهد شد

فناوری eSIM آیفون ایکس اس (Apple iPhone XS) فقط در 10 کشور پشتیبانی می‌شود. در ادامه، لیست این کشورها و ارائه‌دهندگان این فناوری را بررسی خواهیم کرد.

برای نخستین بار، آیفون های جدید اپل با پشتیبانی از دو سیم‌کارت به دست کاربران می‌رسند. عرضه گوشی های دو سیم‌کارته در تمام کشورها مرسوم نیست و این کار می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. با این حال، برای حضور پررنگ‌تر در بازار جهانی، عرضه آیفون با پشتیبانی از دو سیم‌کارت امری اجتناب ناپذیر از سوی اپل بوده است که البته مدیران تلاش کرده‌اند این کار را به شیوه خود انجام دهند.

به جای هدر دادن فضای موجود و استفاده از خشاب بزرگتر برای تعبیه دو سیم‌کارت، اپل از سیم کارت الکترونیکی یا eSIM استفاده کرده است. هرچند، اینجا تنها استثنا چین است؛ از آنجایی که فناوری eSIM در این کشور در دسترس نیست، نسخه‌های دو سیم‌کارته مخصوص با خشاب بزرگتر و امکان قرار دادن دو سیم‌‌کارت در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. سایر کشورها نیز میزبان مدل اصلی خواهند بود.

شاید عبارت «سایر کشورها» کمی اغراق‌آمیز باشد چرا که اپراتورهای کمی از این فناوری پشتیبانی می‌کنند. امروز لیست این کشورها و اپراتورها را گردآوری کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

کشورهایی که از فناوری eSIM آیفون ایکس اس پشتیبانی می‌کنند

نام کشورارائه‌دهنده
اتریشتی موبایل
کانادابل
کرواسیهرواتسکی تلکوم
جمهوری چکتی موبایل
آلماندویچه تلکوم، ودافون
مجارستانمگیار تلکام
هندایرتل، ریلاینس جیو
اسپانیاودافون اسپانیا
انگلستانEE
آمریکاتی موبایل، ورایزن، AT&T

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. لطفا تو یک پست قشنگ eSIM رو توضیح بدین یعنی زیرو روش کنید اصن که ببینیم چه دقیق ممنون