شارژر وایرلس اپل

انتظار برای عرضه شارژر وایرلس اپل تا کی ادامه دارد؟

شارژر وایرلس اپل یا نام ایرپاور (AirPower)، سال گذشته رونمایی شد، اما هنوز خبری از آن نیست. متاسفانه حتی حین رونمایی آیفون های 2018 نیز اپل صحبتی از شارژ بی سیم ایرپاور به میان نیاورد.

رونمایی محصولات جدید اپل شامل آیفون های 2018 و دو نسخه بسیار خاص و متفاوت اپل واچ سری 4 سبب نشد کاربران، وعده تو خالی اپل برای عرضه اولین شارژر بی‌سیم این شرکت را از یاد ببرند! شارژر وایرلس اپل همراه با رونمایی آیفون های سال گذشته، که برای نخستین مرتبه به فناوری شارژ بی‌سیم مجهز شده بودند، رونمایی شد‌، اما هنوز خبری از پد شارژ وایرلس ایرپاور نیست.

یکی از دلایل ناراحتی کاربران از اپل، عدم انتشار بیانیه‌ای رسمی پیرامون دلیل عدم عرضه شارژر وایرلس ایرپاور است. قابلیت شارژ بی‌سیم گوشی های آیفون، اپل واچ و ایرپادها به صورت همزمان بر روی شارژر وایرلس اپل دلیل اصلی رغبت کاربران به خرید این گجت بود، اما رفته رفته از آن دلسرد شده‌اند. حدود دو ماه قبل اعلام شد عرضه شارژر وایرلس ایرپاور اپل، تا ماه سپتامبر به تعویق افتاده است، اما با فرا رسیدن ماه سپتامبر و برگزاری رویداد معرفی محصولات جدید شرکت، اپل حتی سخنی از ایرپاور به میان نیاورد.

شارژر وایرلس اپل

احتمال توقف تولید شارژر وایرلس اپل

شاید بهتر باشد سازنده، تیر خلاص را زده و آب پاکی را بر روی دست کاربران بریزد. مدتی است شارژر وایرلس اپل حتی از فروشگاه رسمی این شرکت نیز محو شده است، به این معنی که احتمال کنسل شدن پروژه تولید آن وجود دارد. در بهترین حالت، حداقل تا سال 2019 شاهد عرضه شارژر وایرلس ایرپاور نخواهیم بود.

یکی از اصلی‌ترین دلایل استفاده از شیشه در پنل پشتی آیفون های دو سال اخیر با وجود به جان خریدن افزایش میزان شکنندگی آن‌ها، افزوده شدن پشتیبانی از فناوری شارژ وایرلس است،‌ اما با گذشت بیشتر از یک سال، هنوز خبری از عرضه شارژر وایرلس اپل نبوده و حتی احتمال متوقف شدن تولید این محصول نیز وجود دارد.