مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 2

انتشار تصاویری از سرفیس لپ تاپ 2 مایکروسافت در رنگ‌های جذاب

در فاصله اندک باقیمانده تا رونمایی از سرفیس لپ تاپ 2 (Surface Laptop 2)، تصاویری از آن به بیرون درز پیدا کرده است. ظاهرا خریداران نسل جدید سرفیس لپ تاپ بر خلاف سال گذشته، حق انتخاب نسخه مشکی رنگ دستگاه را نیز خواهند داشت.

هفته گذشته مایکروسافت دعوتنامه مراسم رونمایی از محصولات جدید سرفیس را که در تاریخ دوم اکتبر (10 مهر) برگزار می‌شود، منتشر کرد. در این دعوتنامه، عبارت مبهم A moment of your time (لحظه‌ای از وقت شما) درج شده بود و حالا همگان منتظر رونمایی غول دنیای نرم افزار از سرفیس لپ تاپ 2 به همراه ورژن به‌روز شده‌ی تبلت سرفیس پرو (Surface Pro) و کامپیوتر All-in-One سرفیس استودیو (Surface Studio) در نیویورک هستند.

دعوتنامه مایکروسافت سرفیس

اگرچه تاکنون اطلاعاتی در مورد مشخصات ظاهری یا فنی سرفیس پرو و سرفیس استودیو به دست نیامده است، اما دست‌اندرکاران وب‌سایت MySmartPrice تصاویری منتسب به نسل جدید مایکروسافت سرفیس لپ تاپ را روی خروجی سایت خود قرار داده‌اند.

با نگاه به این تصاویر باید گفت که طراحی سرفیس لپ تاپ 2 نسبت به نسل پیشین، دستخوش تغییر بارزی نشده؛ اما نسخه مشکی رنگ دستگاه جای نسخه طلایی را گرفته است. سال گذشته این لپ تاپ در برخی کشورها، با تنوع رنگ خاکستری، آبی، قرمز و طلایی وارد بازار شده بود.

به نظر می‌رسد در سرفیس لپ تاپ 2 نیز شاهد سایز 13.5 اینچی نمایشگر باشیم؛ ضمن اینکه فریم آلومینیمی، پوشش خاص  کیبورد (از جنس پارچه آلکانتارا)، یک تاچ پد بزرگ و درگاه‌های مختلف دستگاه را هم در تصاویر می‌‌توان دید. ظاهرا اکثر تغییرات اعمال شده در این لپ تاپ جدید را باید در قطعات سخت افزاری داخلی آن جستجو کنیم که حافظه پرسرعت‌تر و آخرین نسل از پردازنده‌های اینتل، محتمل‌ترین تغییرات به شمار می‌روند.

تصاویر منتسب به مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. واقعا رنگ های جذابی داره

  2. این تصاویر واقعیه؟ اخه خیلی نازکه

  3. چقدر خوشگله درنگاش