گلکسی جی 6 پرایم سامسونگ

مشخصات کامل گلکسی جی 6 پرایم سامسونگ پیش از معرفی فاش شد

مشخصات فنی کامل گلکسی جی 6 پرایم سامسونگ (Samsung Galaxy J6 Prime) پیش از معرفی رسمی لو رفت. موبایل جدید سامسونگ با اسکنر اثر انگشت کناری به فروش می‌رسد.

سامسونگ در حال تدارک نسخه جدیدی از گلکسی جی ۶ با نام “Galaxy J6 Prime” است؛ دستگاهی که پیش‌تر آن را با شماره مدل SM-J610F در گزارش‌های مختلف دیده بودیم. پیش از معرفی رسمی، حالا مشخصات کامل این گوشی در آستانه رونمایی به بیرون درز کرده است. گلکسی جی 6 پرایم سامسونگ احتمالا با نام +Galaxy J6 در بازار برخی کشورها به فروش خواهد رسید. کاربران می‌توانند این اسمارت فون را با رنگ‌های قرمز و خاکستری در کنار رنگ مرسوم مشکی خریداری کنند.

گلکسی J6 پرایم با رنگ آبی، زیبا است و به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد برای مدل بزرگتر، از رنگ‌های جدیدتر استفاده کند.

گلکسی جی 6 پرایم سامسونگ

مشخصات گلکسی جی 6 پرایم سامسونگ

دستگاه پیش رو به صفحه نمایش 6 اینچی با وضوح 720×1480 مجهز شده است و به نظر می‌رسد در ساخت آن از زبان طراحی Infinity استفاده شده باشد. هرچند، احتمالا امسال از پنل LCD به جای AMOLED استفاده خواهد شد. همچنین مثل گلکسی جی 8، خریداران برای ثبت تصاویر قادر به استفاده از دوربین دوگانه با سنسورهای 13 + 5 مگاپیکسلی هستند و برای دوربین سلفی از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده شده است. کاربران می‌توانند منتظر اسکنر اثر انگشت نیز باشند، اما مطابق با شایعات اخیر، این حسگر در بخش کناری دستگاه تعبیه می‌شود.

با توجه به اینکه ما با یک دستگاه رده پایین رو به رو هستیم، پردازنده‌ای 1.4 گیگاهرتزی مسئولیت مدیریت اطلاعات را در گلکسی جی 6 پرایم سامسونگ بر عهده خواهد داشت. اگرچه پیش‌تر شایعه شده بود که سازندگان از اسنپدراگون 450 استفاده می‌کنند، اما ظاهرا تراشه اسنپدراگون 420 انتخاب نهایی کره‌ای‌ها است. وجود 3 یا 4 گیگابایت رم، 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی (با بهره‌گیری از خشاب microSD)، باتری 3 هزار و 300 میلی‌آپر ساعتی (در برابر باتری 3 هزار میلی‌آمپری گلکسی J6)، اندروید 8.1، پشتیبانی از شبکه 4G LTE و دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان از دیگر مشخصه‌های اصلی موبایل جدید سامسونگ هستند.

احتمالا گلکسی J6 پرایم، طی چند روز آینده رسما معرفی خواهد شد.