قلم S Pen گلکسی نوت 9

با قلم S Pen گلکسی نوت 9 عکاسی از راه دور را تجربه کنید

به لطف مجهز شدن قلم S Pen گلکسی نوت 9 سامسونگ به اتصال بلوتوث، می‌توان به کمک آن حتی با قرار داشتن گوشی چندین متر آن طرف‌تر، تصاویر زیبایی ثبت کرد. در این مطلب نمونه‌هایی از عکس‌های ثبت شده از طریق قلم سامسونگ گلکسی نوت 9 را مشاهده خواهیم کرد.

سامسونگ گلکسی نوت 9 نه تنها از نظر فاکتورهای کیفی، مجهز به بهترین و باکیفیت‌ترین دوربین موبایل سامسونگ تا امروز است، بلکه قابلیت‌های کاربردی زیادی را در نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از این موارد، امکان استفاده از قلم S Pen گلکسی نوت 9 به عنوان شاتر ریموت است. با کمی خلاقیت خواهید توانست به لطف اتصال بلوتوث قلم اس پن گلکسی نوت 9، تصاویر بسیار زیبا و متفاوتی ثبت کنید.

امکان اتصال به قلم اس پن گلکسی نوت 9 از طریق بلوتوث به کاربر اجازه می‌دهد حین باز بودن اپلیکیشن دوربین، به وسیله لمس دکمه روی قلم، شاتر را فعال کند. در برخی گوشی ها امکان فعال‌سازی شاتر به منظور ثبت تصویر از راه دور به وسیله ارسال فرمان‌های صوتی وجود دارد، اما این قابلیت فقط در یک فاصله مشخص جوابگو است.

دوربین گلکسی نوت 9

به کمک قلم S Pen گلکسی نوت 9 می‌توان حتی حین فاصله گرفتن از گوشی به میزان ده متر، عکس‌های زیبایی به ثبت رساند. این قابلیت، احتیاج به لمس شاتر زمان‌دار و سپس شیرجه زدن به سمت جمعیت برای جا نماندن از عکس دست جمعی، فریاد زدن برای فعال‌سازی شاتر و احتیاج به استفاده از دسته سلفی و یا درخواست از دیگران برای ثبت عکس را از بین می‌برد.

در ادامه، چند تصویر تک نفره و دست جمعی که با کمک قلم S Pen گلکسی نوت 9 به ثبت رسیده‌اند را مشاهده خواهید کرد. به منظور عکاسی به این شیوه، کافی است در اطراف منظره مورد نظر، جایی برای تکیه دادن گوشی پیدا کرده و یا یک قاب محافظ دارای پایه نگهدارنده تهیه کنید.

عکاسی با قلم S Pen گلکسی نوت 9

البته عکاسی به کمک قلم S Pen گلکسی نوت 9 محدودیت‌های خاص خود را خواهد داشت. به عنوان نمونه نمی‌توان در هر مکانی، جایی برای تکیه دادن گوشی پیدا کرد. همچنین قرار دادن گوشی در گوشه‌ای بدون تکیه‌گاه مناسب، امکان سقوط و‌ آسیب دیدن آن را از بالا می‌برد. نباید از خطر دور شدن از گوشی و قرار دادنش در گوشه‌ای غافل شد، چرا که احتمال سرقت شدن آن در این لحظه در یک چشم بر هم زدن وجود دارد.

از طرفی دیگر، در زمان گرفتن عکس با قلم اس پن گلکسی نوت 9 از راه دور، مجبور به استفاده از دوربین سلفی خواهید بود تا بلکه بتوانید سوژه‌ها را به درستی در چهارچوب عکس جای بدهید. در صورت استفاده از دوربین پشتی، احتمال بروز خطا، مخصوصا به خاطر دور شدن از سنسور، بالا می‌رود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. محمد جواد خان زاده درباری

    بعدم فک نکنم چندان کاربردی باشه

  2. محمد جواد خان زاده درباری

    این رو همه میدونستن پس 1 نوشتن مقاله الکی بود 2 خیلی هم دیر نوشتین باید اینو زمان معرفی مینوشتین

  3. ضایع نیست اون قلم دستت باشه ؟؟؟

  4. چقدر دیر این قابلیت کشف شده