پشتیبانی از اثر انگشت به مرورگر گوگل کروم

پشتیبانی از اثر انگشت به مرورگر گوگل کروم افزوده شد

پشتیبانی از اثر انگشت به مرورگر گوگل کروم اندروید و مک اضافه شد. به وسیله افزوده شدن قابلیت پشتیبانی از اسکنر اثر انگشت گوشی های اندرویدی و مک بوک پروهای اپل، امنیت مرورگر کروم چند برابر خواهد شد.

در جدیدترین نسخه بتای مرورگر گوگل کروم، قابلیتی بسیار کاربردی به آن افزوده شده است. اکنون حین استفاده از دستگاه‌های اندرویدی و یا قدرت گرفته از مک او اس می‌توان به لطف افزوده شدن پشتیبانی از اثر انگشت در مرورگر گوگل کروم، به شیوه‌ای نوین از مرورگر خود محافظت کرد. توسعه‌دهندگان نیز از این پس خواهند توانست با بهره بردن از قابلیت پشتیبانی از اثر انگشت در مرورگر کروم، امنیت افزونه‌های خود را افزایش داده و در برخی شرایط، کارکرد آن را منوط به ارائه اثر انگشت کنند.

عدم پشتیبانی از اثر انگشت در کروم ویندوز

بعد از دریافت آپدیت جدید، مرورگر کروم قادر خواهد بود از سنسور اثر انگشت موجود در گوشی های اندرویدی و یا سنسور تاچ آیدی مک بوک پرو، برای اعمال امنیتی مختلف بهره ببرد. متاسفانه هنوز درباره اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از اثر انگشت در مرورگر گوگل کروم ویندوز و آی او اسی خبری در دسترس نیست، اما بعید می‌دانیم گوگل این دو پلتفرم بسیار مهم را فراموش کند.

پشتیبانی از اثر انگشت به مرورگر گوگل کروم

در نسخه بتای گوگل کروم 70 قابلیت‌های جالب دیگری نیز به چشم می‌خورد. به عنوان نمونه باید به افزوده شدن پشتیبانی از وب بلوتوث در ویندوز 10 اشاره کرد که به مرورگر اجازه می‌دهد از طریق اتصال بلوتوث با دیگر دستگاه‌های مجاور ارتباط برقرار کند.

همچنین بخوانید:

گوگل کروم ١٠ ساله شد!

گوگل در نسخه بتای جدیدترین ورژن مرورگر کروم، رابط‌های کاربردی برنامه‌نویسی تشخیص شکل را به صورت آزمایشی گنجانده است. به کمک این ویژگی و بر اساس پیاده‌سازی‌های توسعه‌دهندگان، کاربران خواهند توانست به تشخیص چهره، بارکدها، نوشته‌های درون عکس‌ها و دیگر موارد از طریق مرورگر وب گوگل بپردازند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اخ فک کنم طرحم همین اول کار با شکست مواجه شد

  2. به نظر من فعلا که کاربردی نداره ای کاش کاری بکنن که مثلا وقتی میخوای عضو سایتی بشی و میگه رمز عبور بزن بتونی اثر انگشت بزاری ولی اون وقت روی کامپیوتر نمیشه ازش استفاده کرد

  3. باید زود تر از اینا این کارو میکرد