پیش فروش محصولات ایران خودرو

جزئیات جدیدی از طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو مشخص شد

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، شروط جدید این شرکت برای ثبت نام‌کنندگان خودروها در طرح فروش شهریور 97 را اعلام کرد. طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو به زودی آغاز می‌شود.

مصطفی خان کرمی، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اعلام کرد این شرکت در راستای محدود کردن ثبت نام به خودرو اولی‌ها و یا افراد فاقد خودرو، تکمیل فرم خود اظهاری را با اعتماد به مشتریان در برنامه قرار داده است. طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو پس از اخذ مجوزهای لازم به زودی اجرا خواهد شد و قرار است در آن 40 هزار دستگاه خودرو به مشتریان عرضه شود.

شروط عجیب پیش فروش محصولات ایران خودرو

به گفته خان کرمی، در این ثبت نام علاوه بر شرایط محدودکننده قبلی، لیست کد ملی مشتریانی که در طرح اخیر پیش فروش محصولات سایپا موفق به ثبت نام شدند نیز از شرکت سایپا اخذ شده و این افراد امکان ثبت نام در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو را نخواهند داشت. وی اضافه کرد شرکت ایران خودرو به دنبال فروش خودرو به مصرف‌کنندگان حقیقی است و به همین دلیل در فرایند ثبت نام، مواردی چون داشتن گواهینامه و عدم مالکیت خودرو به صورت خود اظهاری از مشتریان اخذ و در زمان تحویل خودرو بر اساس استعلام‌های لازم، راستی‌آزمایی خواهد شد. در صورت اثبات خود اظهاری اشتباه، ودیعه عینا به مشتری بازگردانده می‌شود.

یکی دیگر از شرایط ویژه پیش فروش ایران خودرو، خروج فرایند انتخاب نمایندگی از پروسه ثبت نام است. این فرایند که باعث کندی ثبت نام می‌شود، پس از انتخاب خودرو و واریز وجه توسط مشتریان قابل اجرا خواهد بود. انتخاب نمایندگی می‌تواند در روزهای بعدی توسط مشتری انجام بگیرد. همچنین گروه صنعتی ایران خودرو در راستای افزایش اعتماد مشتریان، در وب سایت خود امکانی را ایجاد کرده تا لیست مشتریانی که موفق به ثبت نام شده‌اند برای عموم قابل مشاهده باشد. علاوه بر آن، به منظور جلوگیری از ترافیک مشتریان بر روی سایت شرکت، طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو طی پنج روز و بر اساس کد ملی مشتریان فعال می‌شود.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو خاطرنشان کرد که قیمت خودروها در این طرح در زمان تحویل مشخص خواهد شد و طبق رویه جاری در ثبت نام‌های گذشته، در صورتی که مغایرتی در اطلاعات ارائه شده از سوی ثبت نام کننده با مستندات مشاهده شود، قرارداد مشتریان فاقد اعتبار خواهد بود.

به‌روزرسانی 1 مهر 1397

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. سلام، اگر راست میگن همین الان وسیله آماده دارن، پس چرا نقدی نمیفروشن و هین الان تحویل بدن؟؟؟ اینا نقشه شوم این دولت هست بانک و ایران خودرو هم زیر مجموعه همین دولت هستن.

  2. والا اینا هم بعضی چیزاشون خوبه بعضیا نه

  3. روی همین خودرو های قرازه هم شرط میذارن

  4. مگه میخایم وام بگیریم بدبختی نیست
    طرف میخاد ماشین بفروشه یه چیزیم باید بالا بهش بدیم

  5. ینی چی گواهی نامه اقا داریم میشیم کره شمالی گوه همه چیو در اوردن