طوفان فلورنس

تصاویر و ویدیوهایی از طوفان فلورنس 2018 (Florence) در کارولینای شمالی

طوفان فلورنس (Florence) در شهریور 97 (سپتامبر 2017) ایالات کارولینای شمالی و جنوبی در آمریکا را در نوردید و خسارات و تلفات زیادی را به همراه داشت. در این مطلب می‌خواهیم تصاویر و ویدیوهای جالب و البته هولناک از این طوفان قدرتمند را مشاهده کنیم.

طوفان فلورنس (Florence) در روز جمعه 23 شهریور 1397 به ایالت‌های کارولینای شمالی و جنوبی در آمریکا رسید و خسارات زیادی را بر جای گذاشت و موجب کشته شدن چند شهروند شد. طبق آخرین آمار منتشر شده، تعداد قربانیان این طوفان قدرتمند به 13 نفر رسیده است. دو قربانی نخست این طوفان، یک مادر و نوزاد در شهر ویلمینگتون کارولینای شمالی بود که بر اثر سقوط درخت بر روی خانه آجریشان کشته شدند. در شهر پندر کارولینای شمالی نیز زنی که دچار حمله قلبی شده بود به دلیل مسدود بودن جاده بر اثر طوفان و نرسیدن کمک‌های پزشکی، جان خود را از دست داد.

طوفان فلورنس در برخی ساعات به خصوص در صبح جمعه به اوج خود رسیده بود و سرعت باد تا 150 کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا کرد. روی کوپر، فرماندار ایالت کارولینای شمالی نیز گفت پس از کاسته شدن از شدت باد، باران شدید در این ایالت موجب راه‌اندازی سیل شده است. مسئولان می‌گویند برق حدود یک میلیون خانه در ایالات درگیر طوفان قطع شده است و احتمالا ترمیم خرابی‌های برق‌رسانی تا هفته‌ها طول می‌کشد. در ادامه‌ی این مطلب می‌توانید تصاویر منتخب و ویدیوهایی از طوفان فلورنس 2018 در ایالات متحده آمریکا را مشاهده کنید:

گالری تصاویر طوفان فلورنس 2018

ویدیوهایی از طوفان قدرتمند Florence

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. اینا همش عذاب الهیه هرچی سر اینا بیاد حقشونه

  2. یکی از اینا توی ایران بیاد همه چیزو میکنه میبره باخودش

  3. ادم وحشت میکنه نبینین