تیزرهای گلکسی جی 4 پلاس

تیزرهای گلکسی جی 4 پلاس و گلکسی جی 6 پلاس از وجود دو گوشی ارزان و زیبا خبر می‌دهند

تیزرهای گلکسی جی 4 پلاس (+Samsung Galaxy J4) و گلکسی جی 6 پلاس (+Samsung Galaxy J6) سامسونگ حدود یک هفته مانده به رونمایی رسمی آن‌ها منتشر شد. بر اساس تیزرهای سامسونگ گلکسی J4 پلاس و گلکسی J6 پلاس، این دو گوشی طراحی زیبایی خواهند داشت.

سامسونگ در اردیبهشت ماه، گلکسی جی 4 و گلکسی جی 6 را به عنوان میان‌رده‌هایی اقتصادی، زیبا و مجهز به صفحه نمایش امولد رونمایی کرد. چندی پیش و بعد از رویت مدل‌های جدید در وب سایت انجمن Bluetooth SIG اعلام کردیم سامسونگ گلکسی J6 پلاس و گلکسی J4 پلاس در راهند و حالا این خبر با انتشار تیزرهای رسمی تایید شده است.

نمایندگی سامسونگ کشور هند به تازگی تیزرهای گلکسی جی 4 پلاس و گلکسی جی 6 پلاس را در وب سایت خود قرار داده و به این وسیله، مجهز شدن آن‌ها به نمایشگر Infinity Display و استفاده از اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در کناره دستگاه را تایید کرده است.

تیزرهای گلکسی جی 4 پلاس و گلکسی جی 6 پلاس

تیزرهای گلکسی جی 4 پلاس

پیشتر و در زمان استفاده از نسبت ابعاد تصویر همیشگی 16:9 در نمایشگرها، دکمه هوم، محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت، زیر صفحه نمایش قرار داشت، اما با معرفی نمایشگر Infinity Display حین رونمایی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، این سد امنیتی به پنل پشتی کوچ کرد. به نظر می‌رسد اکنون این شرکت تصمیم دارد برای دستگاه‌های میان‌رده، که قرار نیست به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر التراسونیک مجهز شوند، این سد امنیتی را در کناره دستگاه قرار دهد. تا امروز فقط گوشی های سونی را مجهز به این ویژگی دیده بودیم.

تیزرهای گلکسی جی 4 پلاس

بر اساس تیزرهای گلکسی جی 4 پلاس و گلکسی جی 6 پلاس، این دو گوشی با وجود قرارگیری در سری J یعنی محصولات میان‌رده اقتصادی سامسونگ، حاشیه‌های بسیار کمی در اطراف صفحه نمایش داشته و کاملا شبیه به گلکسی نوت 9 طراحی شده‌اند.

تیزرهای گلکسی جی 4 پلاس

دو گوشی میان‌رده جدید، بر اساس تیزرهای گلکسی جی 4 پلاس و گلکسی جی 6 پلاس، مجهز به قابلیتی با نام Emotify خواهند بود که به نظر می‌رسد نسخه‌ای ساده‌تر از اموجی‌های سه بعدی این شرکت یعنی ای آر اموجیباشد. این ویژگی نیز پیشتر فقط منحصر به گلکسی اس 9، گلکسی اس 9 پلاس و گلکسی نوت 9 بود. البته برخلاف ای آر اموجی که اجازه می‌دهد یک مدل سه بعدی شبیه به صورتتان ایجاد کنید، با Emotify خواهید توانست آواتارهایی تقریبا شبیه به خود بسازید.

انتظار داریم دو گوشی سامسونگ گلکسی جی 4 پلاس و گلکسی جی 6 پلاس در روز بیست و پنجم سپتامبر (سوم مهر) رونمایی شوند. با توجه به نزدیک بودن تاریخ رونمایی دو گوشی، انتظار نداریم تا این رویداد اطلاعات بیشتری پیرامون مشخصات فنی آن‌ها منتشر شود، اما طبق اخبار قبلی، گلکسی J6 پلاس مجهز به نمایشگری 5.6 اینچی، تراشه اسنپدراگون 450 و مخصوصا یک باتری 4350 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

چندی پیش و در مطلب بررسی قیمت گوشی منعطف سامسونگ و هواوی اعلام کردیم غول کره‌ای از مدت‌ها قبل خطر هواوی را احساس کرده و در پی طرح‌ریزی استراتژی‌های جدید است. طبق بررسی‌ها، قرارگیری هواوی در رده دوم برترین گوشی‌سازان دنیا، در سال 2019 حتما رخ خواهد داد. بعد از این اتفاق، شرکت برای گرفتن مقام نخستی سامسونگ دورخیز می‌کند. یکی از استراتژی‌های سامسونگ برای جلوگیری از کاهش سهم بازار، ارائه ویژگی‌های منحصر‌ به پرچمداران همچون نمایشگر Inifity Display، قلم اس پن و دیگر قابلیت‌ها در محصولات میان‌رده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چقدر زشت این گوشی و طراحی زمختی داره

  2. نام گذاریش چرا یه عدد بینش فاصله س