قاب محافظ هواوی میت 20 پرو

تصویر قاب محافظ هواوی میت 20 پرو طراحی آن را فاش کرد

سه عکس قاب محافظ هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20) در دنیای واقعی رویت شد. با توجه به تصاویر قاب محافظ گوشی هواوی میت 20 پرو به طور کامل از سبک طراحی این پرچمدار مطمئن شده و با ظاهر گوشی Mate 20 پیش از رونمایی رسمی آشنایی داریم.

حدود یک ماه مانده به معرفی رسمی دو گوشی هواوی میت 20 و هواوی میت 20 پرو، دیگر چیزی پیرامون مشخصات فنی این دو گوشی بر ما پوشیده نمانده است. اگر ذره‌ای پیرامون نحوه طراحی و ظاهر مدل پرو تردید داشتیم، انتشار سه عکس از قاب محافظ هواوی میت 20 پرو ما را از آن مطمئن کرد.

چندی پیش و بعد از انتشار تصاویر قاب هواوی میت 20 به طور کامل از سبک طراحی این گوشی مطمئن شدیم. این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش ال سی دی بوده و بریدگی بالای آن، همانند نمونه به کار رفته در اسنشال فون، بسیار کوچک و فقط دربردارنده دوربین سلفی است. رزولوشن این صفحه نمایش فول اچ‌دی پلاس بوده و هواوی همچنان استراتژی استفاده از رزولوشن پایین را در آن در پیش گرفته است. بر اساس تصاویر قاب محافظ هواوی میت 20 پرو تازه منتشر شده و همچنین عکس‌هایی که پیشتر دیده بودیم، مدل برتر، دارای یک بریدگی پهن‌تر خواهد بود.

عکس قاب محافظ هواوی میت 20 پرو

قاب محافظ هواوی میت 20 پرو

فاش‌کننده مشهور IceUniverse در توییتر با انتشار عکس‌هایی از یک قاب محافظ جلویی هواوی میت 20 پرو بار دیگر مهر تاییدی به مجهز شدن این گوشی به فناوری تشخیص چهره سه بعدی کوبید. تعدد حفره‌های واقع بر روی قاب محافظ هواوی میت 20 پرو از وجود سنسورهای مختلف در بالای نمایشگر خبر می‌دهد. انتظار داریم همانند هواوی پی 20 و پی 20 پرو، به وسیله دست‌کاری‌های نرم افزاری، امکان پوشاندن اطراف ناچ به وسیله سیاه کردن آن وجود داشته باشد.

قاب محافظ هواوی میت 20 پرو

یکی دیگر از ویژگی‌های گوشی که با انتشار عکس‌های قاب محافظ هواوی میت 20 پرو کاملا از آن مطمئن شدیم، داشتن صفحه نمایش خمیده از دو طرف است که در دنیای محصولات متعدد هواوی، منحصربه‌فرد تلقی خواهد شد.

قاب محافظ هواوی میت 20 پرو

در رندرها و تصاویر واقعی منتشر شده از پنل پشتی هواوی میت 20 پرو، هیچ ماژول اسکنر اثر انگشتی دیده نشده و به همین دلیل از وجود اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر در آن مطمئن هستیم. برخلاف مدل پایه، رزولوشن صفحه نمایش مجهز به نسبت ابعاد تصویر 18.7:9 این گوشی کیو اچ‌دی پلاس (3120 در 1440 پیکسل) خواهد بود. میت 20 و میت 20 پرو، در کنار مدل (احتمالی) لوکس میت 20 پورشه دیزاین، در روز بیست و چهارم مهر معرفی خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. این گوشی واقعا فوق العاده است و میتونی یکی از بهترین گوشی‌های امسال با شرکت قطعاً است با وجود اینکه اپل امسال تفاوت چندانی با سال گذشته نداشت سامسونگ تفاوت چندانی با سال گذشته نداشت lg تفاوت چندانی با سال گذشته نداشت و همه شرکت‌هایی انگاری همان درجا را زدند بغیر از شیائومی که بهتر شده بود و در حد دیگر کمپانی‌ها شد هواوی امسال میتونه با برداشتن چندین قدم به سمت جلو بهترین گوشی سال رو داشته باشیم

  2. اینکه همه پنل جلوش و صفحه نمایش تشکیل داده فکر کنم شاید جزو گوشی هایی باشد که ۹۰ درصد یا بیشتر از پنل جلویی به صفحه نمایش اختصاص داده می شود

  3. طراحیش جالب به نظر میاد زیاد تکرارای نیست زیادم جدید نیست