تلویزیون OnePlus TV

تلویزیون OnePlus TV به زودی معرفی می‌شود

تلویزیون OnePlus TV قرار است به زودی معرفی می‌شود. نخستین تلویزیون وان پلاس به سیستم عامل اختصاصی این شرکت و دستیار دیجیتالی گوگل اسیستنت تجهیز خواهد بود.

کمپانی وان پلاس امروز در تالار گفتگوی خود خبر از معرفی نخستین تلویزیون هوشمند خود داد. تلویزیون OnePlus TV که نام این محصول است، از طراحی پرچمداران پریمیوم وان پلاس، کیفیت عکس و تجربه صوتی مناسبی بهره می‌برد و می‌تواند به صورت یکپارچه با وسایل منزل شما کار کند. در یک پست که در تالار گفتگوی سایت وان پلاس به انتشار رسیده، جزئیات کوتاهی در مورد یک محصول جدید ثبت شده که فارغ از نام و کارایی‌اش، تنها خبر از رونمایی در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. تمام آنچه که ما حالا می‌دانیم این است که وان پلاس در حال کار بر روی یک تلویزیون هوشمند است و به برخی از قابلیت‌های اتوماسیون خانگی تجهیز خواهد بود.

از سال 2013، ما بر روی ساخت بهترین گوشی هوشمند ممکن متمرکز بودیم. در طول این زمان، تیم ما و جامعه ما در مورد مقدار عظیم نرم افزار، سخت افزار، طراحی، توسعه محصول و ارائه بهترین تجربه کاربری بیشتر متوجه شد. این تاثیرات (تمام این شب‌ها و هفته‌های سپری شده توسط تیم و جامعه وان پلاس) باعث شد تا ما بتوانیم بهترین تجربه را در تلویزیون OnePlus TV تولید کنیم.

تلویزیون OnePlus TV می‌تواند یک تلویزیون اندرویدی عالی دیگر باشد که با بهره‌گیری از دستیر گوگل اسیستنت می‌تواند با دیگر دیوایس‌های هوشمند خانگی شما نظیر دیگر تلیزیون اندروید‌تان ارتباط برقرار کند. این همچنین یک احتمال است که وان پلاس نظیر شیائومی طراحی نرم افزاری مخصوص خود نظیر نسخه‌ی تلویزیون OxygenOS را نیز توسعه ببخشد. البته این در این زمان تنها یک گمانه زنی است.

ما همچنین انتظار داریم که وان پلاس از نظر قیمتی نیز رقابتی عمل کرده و ارائه کننده قابلیت‌های بالارده در یک محدوده قیمتی خوب است که مشابه سیاست شرکت وان پلاس در بازار گوشی های هوشمند خواهد بود. با این حال، قیمت نهایی تلویزیون OnePlus TV هنوز یک راز است.

زمان معرفی تلویزیون OnePlus TV

این کمپانی در حال حاضر سرگرم گوشی وان پلاس 6 تی است که انتظار می‌رود ماه آینده معرفی شود. بعید به نظر می‌رسد تا پیش از سال 2019 بتوانیم با نخستین تلویزیون وان پلاس ملاقات کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خوب این خیلی خوبه هر چی تولید کننده ها بیشتر رقابت شدید تر و قیمت پایین‌تر حالا فکر نکنم که عرضه جهانی بشه ولی اگه بشه خیلی خوب فکر کنم بیشتر برای خودشان باشد

  2. توی دنیای ساخت تلویزیون ها فقط سامسونگ و الجی حرفی واسه گفتن دارند حالا اینکه وان پلاس اومده و تلویزیون ساخته می تونه یکجای امید واسه کسایی که پول چندانی برای خرید تلویزیون ندارند باشه چون همونطور که توی گوشی هاش داریم مشاهده می‌کنیم گوشی هایی در حد سامسونگ و ال جی داره تولید میکنه شاید هم بهتر در حالی که قیمتش نصف اوناس

  3. واوووو وان پلاس انقده شاخ شده که تلویزیون میزنه والا الان اومده بشه قاتل پرچمداری ال جی و سامسونگ