بنچمارک گلکسی اس 10

بنچمارک گلکسی اس 10 خبر از نسبت تصویر 19:9 آن می‌دهد

در اولین بنچمارک گلکسی اس 10 سامسونگ (Samsung  Galaxy S10)، اطلاعاتی درباره رزولوشن نمایشگر دستگاه نهفته است که می‌توان آن را به نسبت تصویر 19 به 9 گلکسی اس ۱۰ تعبیر کرد؛ چیزی که تاکنون در پرچمداران سری S بی‌سابقه بوده است.

اخیرا مدیرعامل سامسونگ اعلام کرد که این کمپانی در طراحی دهمین پرچمدار از گوشی های سری S خود، تغییرات شگرفی را اعمال خواهد کرد. حالا آنچه که احتمالا اولین بنچمارک گلکسی اس 10 است، بخشی از این تغییرات را بازگو می‌کند. بر این اساس نمایشگر پرچمدار آتی سامسونگ، دارای نسبت تصویر 19 به 9 خواهد بود؛ این در حالی است که پرچمداران فعلی این کمپانی با برخورداری از نمایشگر Infinity display نسبت تصویر 18.5 به 9 را ارائه می‌دهند.

گلکسی اس 9

بنچمارک گلکسی اس 10 یا محصولی دیگر؟

نتایج این بنچمارک‌گیری که با استفاده از اپلیکیشن HTML5test انجام شده، به یک اسمارت فون بهره‌مند از اندروید 9.0 پای با شماره مدل SM-G405F اختصاص داشته است. البته چنین شماره مدلی به پرچمداران سری S نمی‌خورد؛ اما سامسونگ پیشینه‌ای طولانی در استفاده از شماره مدل‌های فیک برای پرچمداران خود، پیش از معرفی رسمی آن‌ها دارد. از طرفی این کمپانی چند بار دیگر نیز برای مدل‌های پیشین گلکسی اس، از شماره‌هایی با حروف آغازین SM-G4 استفاده کرده بود.

حاشیه‌های باریک‌تر یا فقط افزایش رزولوشن؟

بنچمارک SM-G405F به رزولوشن 869 در 412 پیکسل نمایشگر دستگاه اشاره دارد که در قیاس با گلکسی اس 9 با وضوح تصویر 846 در 412 پیکسل، بالاتر است. این موضوع می‌تواند بیانگر برخورداری گلکسی اس 10 از یک نمایشگر کشیده‌تر با نسبت تصویر بیشتر (19 به 9) باشد.

این تغییر همچنین به شایعاتی که پیرامون حاشیه‌های آب رفته در نمایشگر پرچمدار آتی سامسونگ شنیده می‌شوند، قوت می‌بخشد. از طرفی، وجود نمایشگر ناچ در اعضای خانواده گلکسی اس 10 دور از ذهن به نظر می‌رسد؛ چرا که تاکنون سامسونگ روی خوشی به این نوع طراحی نشان نداده است.

البته در مقطع کنونی هیچ چیز قطعی نیست، اما حالا که نتایج احتمالی اولین بنچمارک گلکسی اس 10 بیرون آمده است، باید راه را برای انتشار اطلاعات بیشتری از این دست در هفته‌های پیش رو، باز شده بدانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این گوشی مگه نباید سال دیگه بیاد چطور بنچمارکش منتشر شده