دوربین جلوی هواوی نوا 3

نوآوری‌های دوربین جلوی هواوی نوا 3 شما را به ستاره عکس‌های سلفی تبدیل می‌کند

دوربین جلوی دوگانه با قابلیت تشخیص هوشمند صحنه در گوشی هواوی نوا ۳ (Huawei Nova 3) می‌تواند شما را به ستاره عکس‌های سلفی تبدیل کند. در ادامه 5 نوآوری در دوربین جلوی هواوی نوا 3 را معرفی می‌کنیم.

تصاویر سلفی در دوران فعلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند در هر سری از نسل‌های گوشی‌های خود به سراغ دستاوردهایی بیشتر در این زمینه می‌روند. دستگاه‌های نسل سوم Huawei مانند هواوی نوا ۳ (Huawei Nova 3)، توسط هوش مصنوعی (AI) وضوح رنگ و کنتراست بهتری را به همراه دارند و این در حالی است که می‌توانند تمامی جزئیات در جلو و پشت صحنه را ثبت کنند.

دوربین جلوی هواوی نوا 3

بیایید نگاهی به پنج نوآوری در دوربین جلوی هواوی نوا 3 داشته باشیم که این گوشی را برای عاشقان سلفی بهترین می‌کند.

معرفی نوآوری‌های دوربین جلوی هواوی نوا 3

 1. دوربین جلویی دو گانه (24 + 2 مگاپیکسل)

گوشی‌های هوشمند این نسل به یک جفت دوربین جلویی دوتایی (24 + 2 مگاپیکسل) مجهز شده‌اند. پیشرفت‌های AI باعث شده است تا با سریع‌ترین زمان ممکن تصاویر سلفی شما چه از محیط و چه از سوژه ثبت بشوند. ایجاد اثرات بوکه واقعی در حین حفظ عمق و جزئیات صحنه بلافاصله ممکن است و با لنزهای عریض در این نسل می‌توانیم طیف بسیار مناسبی را از رنگ‌های صحنه داشته باشیم.

2. ثبت تصاویری بی نظیر با تشخیص هوشمند صحنه

از لحاظ تاریخچه نرم افزاری، گوشی‌ها و برنامه‌های زیبایی همیشه تمرکز خود را بر روی یک موضوع قرار داده‌اند و توجه کمی به پس زمینه سوژه و رابطه آن با تصویر داشته‌اند. چنین تصاویری معمولا هنگام ثبت جزییات زیادی از پس‌زمینه را ثبت نمی‌کنند. با این حال، Huawei nova 3 و هواوی نوا 3 آی با تشخیص صحنه به صورت هوشمند به دستگاه اجازه می‌دهند تا بیش از 200 صحنه را در 8 دسته از جمله آسمان آبی، ساحل، گیاه، شب و گل در محیط داخلی و یا حتی برف تشخیص دهند و سپس به صورت خودکار تنظیمات لازم را اعمال کنند. هواوی در این سری قول داده است تا تمامی جزییات در یک صحنه را به بهترین نحو ثبت کند.

3. بهینه‌سازی زیبایی در تصاویر به صورت واقعی

بسیاری از برنامه‌های عکاسی سنتی فاقد یک تجربه کاربری عالی هستند. با مرور شبکه‌های اجتماعی متوجه می‌شوید بسیاری از تصاویر سلفی ثبت و پخش شده فاقد ویژگی‌هایی هستند که بتوانیم به آن‌ها تصاویر واقعی بگوییم. در بسیاری از تصاویر اندازه قسمت‌های مختلف بر روی صورت به نسبت درست نبوده و با یک نا هماهنگی روبه‌رو هستیم.

بنابراین، برای بهتر درک کاربران و پیدا کردن چگونگی تعریف زیبایی، Huawei پس از بررسی کاربران خود یک پایگاه داده گسترده‌ای از تصاویر سلفی ساخته است و از داده‌ها برای بهبود الگوریتم‌های زیبایی آن استفاده می‌کند. دوربین جلوی هواوی نوا 3 بهترین تکنولوژی را برای گرفتن یک تصویر با طعم هوش مصنوعی به کاربر ارائه می‌دهد. الگوریتم زیبایی فعال هوش مصنوعی حتی می‌تواند بافت صورت را برای کاربران بهینه کند و معنای تازه‌ای از زیبایی را ایجاد کند.

4. تصاویر برجسته HDR Pro Shots حتی در تاریکی!

عکس‌برداری در محیط‌های تاریک همیشه برای عکاسان به عنوان یک مشکل قلمداد شده است. مدت‌ها پیش، عکاسان مجبور بودند در کنار شرایط روشنایی که خارج از کنترل آنها هستند، کار کنند و قادر به قرار گرفتن در معرض اشیای خاص نباشند. برای مقابله با این مساله، Huawei راه حلی را برای استفاده از سخت افزار و نرم افزار در دوربین جلوی هواوی نوا 3 معرفی کرد. اندازه‌گیری چندنقطه‌ای بر روی دستگاه هوشمندانه بهینه‌سازی شده و تنظیم نوردهی برای هر ردیف جداگانه پیکسل‌ها روی سنسور برای دستیابی به اثر HDR را تنظیم می‌کند.

5. هوش مصنوعی در ثبت تصاویر با رزولوشن بسیار بالا

Huawei nova 3 دارای تکنولوژی‌هایی است که می‌تواند در ثبت تصاویر، حداکثر رزولوشن را رعایت کند. با تحلیل کناره‌های هر شی‌ در صحنه، تصویر بسیار شفاف و واضح ثبت خواهد شد. دوربین به صورت هوشمند بهترین تنظیمات را برای ثبت هر تصویر در هر حالتی اعمال می‌کند تا خروجی بسیار باکیفیت و شفاف باشد.

هدف Huawei جلب توجه کاربران جوانی است که عاشق ثبت تصاویر سلفی هستند. جدیدترین محصول سری nova ترکیب بهترین سخت افزار و نرم افزار است که با هم کار می‌کنند تا یک تجربه کاربری برتر را ایجاد کنند. Huawei nova 3 و Huawei nova 3i می‌توانند تمامی نیازهای شما را در این زمینه برطرف کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. هعی ما فقط دق بخوریم

  2. اون دو مگاپیکسل دوربین جلو چندان کاربردی نداره

  3. پرچم هواوی بالاس هورااااا من که عاشق دوربین سلفیم