آیفون XS مکس

آیفون XS مکس ؛ سنگین ترین آیفون ساخته شده اپل

آیفون XS مکس (Apple iPhone XS Max) سنگین ترین آیفون تولید شده توسط اپل تا به امروز است. آیفون 10 اس مکس همچنین از بزرگترین نمایشگر و باتری در بین تمام گوشی های اپل برخوردار است.

کمپانی اپل 30 شهریور ماه در کنار نسخه اصلی آیفون ایکس اس خود، آیفون XS مکس که صاحب بزرگ‌ترین نمایشگر با اندازه 6.5 اینچی و وضوح 26800×1242 پیکسل در بین گوشی های اپل است را نیز به عرضه درخواهد آورد. حتی جذاب‌تر در حالی که مدل مکس بزرگ‌ترین آیفون ساخته شده در تاریخ است،‌ اما تنها کمی از آیفون 8 پلاس بلندتر و عریض‌تر است. علاوه بر این‌ها، آیفون ایکس اس مکس سنگین ترین آیفون ساخته شده تا به امروز نیز هست.

وزن آیفون XS مکس

با وزن اعلام شده‌ی 208 گرم، آیفون XS مکس را باید سنگین ترین آیفون تاریخ، پس از آیفون 8 پلاس با وزن 202 گرم بدانیم. البته به این نکته باید توجه داشته باشید که 6 گرم زیاد نیست و شاید حتی شما هنگام در دست گیری دو گوشی اصلا متوجه اختلاف وزنی آن‌ها نیز نشوید. به هرترتیب اگر قصد خرید یک گوشی جدید را دارید، این می‌تواند نکته‌ی مهمی برای شما باشد.

گوشی موبایل آیفون XS مکس حتی از جدی‌ترین رقیب خود، فبلت گلکسی نوت 9 سامسونگ با وزن 201 گرم (جدا از آنکه فبلت سامسونگ کمی قدبلندتر و ضخیم‌تر است) نیز سنگین‌تر است. اما مجددا باید تاکید کنیم که در هنگام استفاده از دو گوشی در دنیای واقعی و در دست گیری آن‌ها، متوجه این اختلاف وزن نمی‌شوید. اگر شما فکر می‌کنید که 208 گرم خیلی سنگین است، شما می‌توانید به فکر خرید یکی دیگر از گوشی های سال 2018 اپل به نام آیفون ایکس اس باشید. جدا از نمایشگر کوچک‌تر و عمر باتری کم‌تر، آیفون ایکس اس 177 گرمی اپل 100 دلار ارزان قیمت‌تر از مدل مکس است. البته بعید به نظر می‌رسد که آیفون 10 اس اپل محبوب‌تر از مدل 10 اس مکس باشد.