گلکسی A7 2018

گلکسی A7 2018 سامسونگ با دوربین سه گانه در راه است

سامسونگ گلکسی ای 7 2018 (Samsung Galaxy A7 2018) قرار است تبدیل به نخستین گوشی مجهز به دوربین سه گانه بزرگترین گوشی‌ساز چینی شود. گلکسی A7 2018 سامسونگ که رندرهای آن تازه منتشر شده است، تا کمتر از یک ماه دیگر رونمایی خواهد شد.

سه شنبه بیست و هفتم شهریور، چند تصویر از گلکسی A7 2018 سامسونگ در دنیای واقعی رویت شد. هیجان‌انگیزترین ویژگی این مدل که بر اساس عکس‌ها به آن پی بردیم، مجهز شدن به دوربین پشتی سه گانه بود. اکنون که رندرهای مطبوعاتی گوشی سامسونگ گلکسی ای 7 2018 منتشر شده است، از وجود سه گانه اصلی در آن مطمئن شده‌ایم.

پیشتر شنیده بودیم گلکسی A7 2018 در مجموع مجهز به پنج دوربین خواهد بود، اما در این رندرهای جدید، خبری از دوربین سلفی دوگانه نیست. معرفی اولین گوشی مجهز به دوربین سه گانه بزرگترین گوشی‌ساز دنیا هیجان‌آور خواهد بود، اما نه به اندازه زمانی که گوشی دارای دوربین چهارگانه آن را ببینیم! بر اساس اخبار تازه منتشر شده، گلکسی ای 9 پرو 2018 اولین گوشی سامسونگ با اسنپدراگون 710 بوده و بر روی ماژول دوربین اصلی آن، چهار سنسور وجود خواهد داشت. به نظر می‌رسد سامسونگ در سال آینده، برنامه‌های ویژه‌ای برای بازار گوشی های میان‌رده خود دارد.

ویژگی‌های گلکسی A7 2018 سامسونگ

گوشی گلکسی A7 2018 سامسونگ از نظر سایر مشخصات فنی، مشابه مدل گلکسی A8+ 2018 است، به همین دلیل از وجود نمایشگر Infinity Display، که قرار است از این به بعد حتی در محصولات ارزان قیمت سری J نیز به کار برود، مطمئن هستیم. گلکسی ای 7 2018 را باید نخستین گوشی سامسونگ مجهز به دوریین اصلی سه گانه این شرکت دانست، چرا که با وجود اطمینان از مجهز شدن گلکسی اس 10 به همین ویژگی، مدل میان‌رده نام برده، پیشتر از پرچمدار سال آتی سری S رونمایی خواهد شد.

در پنل پشتی رندرهای گلکسی A7 2018 اسکنر اثر انگشت دیده نمی‌شود، اما این به معنی مجهز شدن آن به اسکنر قرار گرفته زیر نمایشگر نیست. سامسونگ تصمیم گرفته از این پس، اسکنر اثر انگشت را در میان‌رده‌های خود، در کناره گوشی قرار بدهد. این ویژگی که پیشتر در گوشی های سونی دیده شده بود، برای نخستین مرتبه در دنیای گوشی های سامسونگ، در گلکسی جی 6 پلاس تازه معرفی شده به کار رفت.

متاسفانه درباره مشخصات و قابلیت‌های دوربین سه گانه گلکسی ای 7 2018 اطلاعاتی در دسترس نیست، اما با توجه به شباهت دیگر مشخصات فنی این گوشی با گلکسی ای 8 پلاس 2018، از وجود 6 گیگابایت رم، تراشه اگزینوس 7885 و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی در آن مطمئن هستیم. زمان دقیقی توسط سازنده برای معرفی رسمی گلکسی A7 2018 اعلام نشده است، اما می‌دانیم یازدهم اکتبر (نوزدهم مهر)، غول کره‌ای قرار است یک رویداد برگزار کند. پیشتر تصور می‌کردیم این مراسم منحصر به معرفی گوشی گلکسی A9 Pro دارای دوربین چهارگانه خواهد بود، اما اکنون انتظار داریم در همین رویداد، سامسونگ با معرفی گلکسی A7 2018 در کنار مدل دیگر، دنیای تکنولوژی را غرق در شادی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*