پاور بانک HyperJuice

هایپر از پاور بانک HyperJuice پرده برداشت؛ قوی ترین پاور بانک USB-C دنیا

هایپر پاور بانک HyperJuice را به عنوان قوی ترین پاور بانک USB-C دنیا معرفی کرد. این محصول جدید با توانایی شارژ هم‌زمان چند دستگاه، ظرفیتی بالا و قیمتی مناسب دارد.

در شرایطی که هنوز محققان هیچ راهی را برای افزایش قابل توجه میزان شارژدهی تلفن های هوشمند پیدا نکرده‌اند، هایپر با معرفی پاور بانک HyperJuice به عنوان «قوی‌ترین پک باتری USB-C دنیا» توجه همگان را به خود جلب کرده است. این محصول جدید همچنین اولین پاور بانک با پشتیبانی از 100W USB-C Power Delivery 3.0 نیز هست.

روی این باتری بزرگ با مجموع خروجی ترکیبی 130 وات، سه رابط مختلف را می‌توان پیدا کرد:

  • ورودی / خروجی USB-C با توان حداکثر 100 وات
  • خروجی USB-C با توان حداکثر 60 وات
  • خروجی USB-A Qualcomm Quick Charge 3.0 با توان حداکثر 18 وات

محصول جدید هایپر با ظرفیت 100 وات‌ساعت (27 هزار میلی‌آمپر ساعت)، در میان باتری‌هایی که تاکنون توسط FAA تایید شده‌اند، بیشترین ظرفیت را دارد.

اگر شما صاحب یک شارژ 100 وات USB-C باشید، آن‌گاه می‌توانید HyperJuice را ظرف 30 دقیقه شارژ کنید. با یک شارژر 60 وات، حدود 1.7 ساعت طول می‌کشد تا ظرفیت باتری از 0 به 100 برسد. به هر صورت، هایپر هیچ شارژری را همراه با محصول جدید خود ارائه نمی‌کند و کاربران باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنند.

لازم به ذکر است که HyperJuice توانایی شارژ هم‌زمان چندین دستگاه را دارد. سازندگان اخیرا با انتشار یک ویدیو، توانایی پاور بانک HyperJuice را در شارژ هم‌زمان مک بوک پرو 15 اینچی با سرعت 100 وات، یک مک بوک پرو 13 اینچی با سرعت 60 وات و یک آیفون ایکس با سرعت 18 وات به تصویر کشیده‌اند:

هم‌اکنون پیش‌فروش پاور بانک HyperJuice با تخفیف 50 درصدی و قیمت 149 دلار، برای علاقه‌مندانی که قصد حمایت از این محصول را دارند، از طریق کیک استارتر آغاز شده است. سازندگان می‌گویند قیمت محصول نهایی که نوامبر از راه خواهد رسید، 299 دلار خواهد بود.

ویدیوی معرفی پاور بانک HyperJuice

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. هعی کسی پاور بانک میخره که هم لب تاب داره هم هد فون هم گوشی هم تبلت هم اسپیکر
    و همه خانوادشم دارن
    و میره سفر تو طبیعت
    ما که هیچ کدومو نداریم غلط میکنیم بگیم پاور بانک