آیفون 6 اس

از دانلود آپدیت آی او اس 12 بر روی گوشی آیفون قدیمی خود هراس نداشته باشید

آپدیت آی او اس 12 حتی برای آیفون 5 اس متعلق به سال 2013 نیز عرضه شده است، اما با توجه به ویژگی‌های فراوان این سیستم عامل، آیا باید از دانلود آپدیت آی او اس 12 بر روی گوشی آیفون قدیمی خود هراسان باشیم و از دریافت آپدیت iOS 12 خودداری کنیم؟

اپل تا هفته پیش و زمان معرفی آیفون‌های 2018، همچنان گوشی آیفون 6 اس که عرضه آن به سال 2015 برمی‌گردد را درفروشگاه رسمی خود به فروش می‌رساند. با معرفی آیفون ایکس اس، آیفون ایکس اس مکس و‌ آیفون ایکس آر، هم‌اکنون شمارش معکوس از دور خارج شدن آیفون 7 و 7 پلاس شروع شده است.

کاربران زیادی هم‌اکنون در سراسر دنیا دارای آیفون 6، آیفون 6 پلاس، آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس هستند، گوشی هایی که دریافت سیستم عامل پر از باگ آی او اس 11 در سال گذشته سبب شد افزایش سن آن‌ها بیشتر به چشم بیاید. این موضوع سبب شده کاربران تصور کنند گوشی هوشمند آی او اسی آن‌ها توان اجرای سیستم‌ عامل‌های جدید را نداشته و با دانلود دانلود آپدیت آی او اس 12 بر روی آن‌ها، تیر خلاص را به آن‌ها خواهند زد. از طرفی قیمت‌های فضایی آیفون‌های جدید به آن‌ها جرات ارتقای گوشی را نمی‌دهد.

دانلود آپدیت آی او اس 12

دانلود آپدیت آی او اس 12 نجات‌بخش خواهد بود

کاربران بسیار زیادی همچنان از آیفون 5 اس استفاده می‌کنند، گوشی هوشمندی که اپل در کنفرانس WWDC سال جاری، با سخاوت اعلام کرد آی او اس 12 برای آن نیز توسعه پیدا کرده است! با توجه به ترس کاربران آیفون 6 اس، طبیعی است با وجود اعلام رسمی، کاربران گوشی سال 2013 اپل فکر دریافت آپدیت سیستم عامل جدید را از سر بیرون کنند، اما اپل وعده داده بسیاری از مشکلات iOS 11 اکنون برطرف شده و آیفون‌های قدیمی‌تر همچون آیفون 5S، با دریافت آپدیت جدید نه تنها دچار مشکل نخواهند شد، بلکه افزایش عملکرد گوشی را نیز شاهد خواهند بود.

یک نویسنده وب سایت EnGadget از تجربه بسیار خوبش بعد دانلود آپدیت آی او اس 12 بر روی آیفون 6 اس خود سخن گفت و مدعی شد دریافت آپدیت سیستم عامل جدید، به گوشی سه ساله وی، عمر تازه‌ای بخشیده است. با توجه به گزارش‌های کمی که طی مدت زمان کوتاه بعد از انتشار این به‌روزرسانی شنید‌ه‌ایم، اپل توانسته در توسعه سیستم عامل iOS 12 و رفع باگ‌های نسخه‌ قبلی بسیار موفق عمل کند.

آیفون 6 اس

یکی از تغییرات مهم را در همان زمان دانلود آپدیت آی او اس 12 احساس خواهید کرد، به طوری که نسبت به سیستم عامل‌های قبلی، سریع‌تر صورت می‌گیرد. البته این فرآیند همچنان زمان‌بر است، اما اگر جزو کاربران قدیمی اپل بوده و طی چند سال اخیر، آپدیت سیستم عامل‌های موبایل جدید را بر روی آیفون خود دریافت کرده باشید، این مرتبه تفاوت را احساس خواهید کرد.

این نویسنده بعد از اتمام فرآیند آپدیت، شروع به تست گوشی برای اطمینان از افزایش سرعت آن کرد. از وارد شدن به اپلیکیشن دوربین گرفته تا نحوه باز و بسته کردن قفل گوشی، سرعت انجام کارها نسبت به قبل به صورت قابل توجهی افزایش داشته است. به صورت چشمی، اکنون یک آیفون 6 اس سه ساله با یک آیفون 8 پلاس یک ساله، از نظر سرعت و عملکرد برابری می‌کنند.

دانلود آپدیت آی او اس 12

به عقیده وی، رابط کاربری آی او اس که همواره به روان بودن معروف است، باز هم روان‌تر شده و بعد از دانلود آپدیت آی او اس 12 بدون نیاز به وارد شدن به اپلیکیشنی خاص، تغییر را به طور واضح احساس خواهید کرد. به نظر می‌رسد حداقل کاربران آیفون 6 اس و به بعد، باید به جای نگرانی و دوری کردن، با خوشحالی تمام به سمت دریافت آپدیت آی او اس 12 هجوم بیاورند. هنوز درباره عملکرد سیستم عامل جدید بر روی گوشی های 2014 و 2013 اپل یعنی آیفون 6، آیفون 6 پلاس و آیفون 5 اس خبری در دسترس نیست، اما به زودی، گزارش‌های زیادی از کاربران سراسر دنیا در شبکه‌های اجتماعی خواهیم شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*