سایت مرموز

کشف یک سایت مرموز شبیه به منطقه 51، در چین

سایت مرموز دیگری، شبیه منطقه 51، در نزدیکی نپال و مغولستان کشف شده که یکبار دیگر تنور تئوری های توطئه و ارتباط با فرازمینی ها را داغ کرده است.

کشف یک سایت مرموز دیگری با استفاده از تصاویر ماهواره ای گوگل ارث، طوفان عظیمی را در فضای اینترنت به راه انداخته است. تعدادی از نظریه پردازان توطئه می‌گویند که ما با یک سایت تحقیقاتی فوق سری طرف هستیم که به وسیله دولت کنترل می‌شود. عده‌ای دیگر بر این باور هستند که این اشکال دایره‌ای شکل، ممکن است آرایش دایره‌ای از پنل‌های خورشیدی تعبیه شده در بیابان باشند.

سایت مرموز

این سایت مرموز، که با استون هنج (Stonehenge) مقایسه شده، بر روی گوگل مپس در جایی بین کاتماندو در نپال و مغولستان واقع شده است؛ مکانی که با جیوچوان (Jiuquan)، یعنی مرکز کنترل برنامه فضایی چین و سکوهای پرتاب آن، 150 کیلومتر فاصله دارد.

سایت مرموز : محل فرود فرا زمینی ها یا منطقه‌ای برای تست رادار؟

در گذشته، کشف‌های بی‌شماری با استفاده از تصاویر ماهواره ‌ای گوگل ارث صورت گرفته است. کشف اخیر که در جریان یک جستجو در ناحیه‌ای از یک بیابان بزرگ پیدا شده، حاکی از وجود تعدادی سازه های عجیب و غریب است.

بنا به گفته کانال یوتیوبی پرطرفدار thirdphaseofthemoon، که مرتبط با نظریه‌های توطئه است، این سایت مرموز که در نزدیکی مرکز کنترل برنامه فضایی چین واقع شده، می‌تواند «محل فرود فرا زمینی ها» باشد. مدیران این کانال می‌گویند: «این سایت از دید هوایی، تقریبا شبیه استون هنج است.»

در حالیکه هیچ کس واقعا نمی‌داند این سایت مرموز نشان‌دهنده چیست، کانال thirdphaseofthemoon با سیل کامنت‌های کاربران یوتیوب مواجه شده است. عده‌ای استدلال می‌کنند که سایت مذکور صرفا آرایشی از پنل خورشیدی است. برخی دیگر گفته‌اند که ما ممکن است با یک منطقه آزمایشی برای تست هواپیماهای شناسایی، دوربین‌ها و تجهیزات مرتبط با آن، مواجه باشیم.

به گفته سایت gearthblog.com، تصاویر ماهواره ای که سایت مرموز را در بیابان نشان می‌دهند، می‌توانند هدف‌های کالیبراسیون برای رادار باشند، یا آزمایش‌هایی برای دانستن اینکه آیا الگوهای خاصی جهت مخفی کردن اشیا از رادار، می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند یا نه.

سایت مرموز

تیموتی وایتهد (Timothy Whitehead)، از مدیران وب‌سایت مذکور، توضیح می‌دهد که مربع‌های مسطح‌ای که در تصویر بالا نشان داده شده‌اند، در واقع برای هدف‌های کالیبراسیون ماهواره، کاملا مرسوم هستند. اما با توجه به اینکه این مربع‌های خاص، یک مربع کامل نیستند و از نمونه‌هایی که برای کالیبراسیون به کار گرفته می‌شوند، بسیار بزرگ‌تر هستند، احتمال دارد که برای منظور دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تصاویر بیشتری از این سایت مرموز در بیابان Gobi را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

سایت مرموز

سایت مرموز

سایت مرموز

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. تمام یوفوها ساخت دست بشر است اگر بیگانگان زمین از ناکجا اباد برزمین برسند با ماشین‌های اهنی به زمین نخواهند رسید بلکه تکنولوژی بسیار پیشرفته ای از ما دارند ونوع پرندگان انها از اهن نیست انها همه ساخت دسته بشر است کلمه بیگانگان فضای مصرف یا نوعی خوراک است که به کشور‌های جهان سوم خورانده می شود که انها را زیر سلطه خود نگاه دارند وفکر اندیشمندان را به بی راهه بکشانند اینه مسابقه خرگوش ولاک پشت

  2. اقا فرا زمینی ها همش درغه و ساخته تخیل انسانه

    • تمام یوفوها ساخت دست بشر است اگر بیگانگان زمین از ناکجا اباد برزمین برسند با ماشین‌های اهنی به زمین نخواهند رسید بلکه تکنولوژی بسیار پیشرفته ای از ما دارند ونوع پرندگان انها از اهن نیست انها همه ساخت دسته بشر است کلمه بیگانگان فضای مصرف یا نوعی خوراک است که به کشور‌های جهان سوم خورانده می شود که انها را زیر سلطه خود نگاه دارند وفکر اندیشمندان را به بی راهه بکشانند اینه مسابقه خرگوش ولاک پشت