میزو ایکس 16

گوشی میزو ایکس 16 همراه با چیپست اسنپدراگون 710 معرفی شد

گوشی میزو ایکس 16 (Meizu 16X) به صورت رسمی رونمایی شد. معرفی میزو ایکس 16 سبب شد انتظار کاربران برای عرضه یک گوشی میان‌رده زیبا و قدرت گرفته از اسنپدراگون 710 به پایان برسد. اکنون بیشتر با قابلیت‌های میزو ایکس 16 آشنا می‌شویم.

میزو ایکس 16 رسما رونمایی شد و هم‌اکنون می‌توان آن را از وب سایت شرکت سازنده پیش خرید کرد. قیمت گوشی 305 دلار است که نسبت به میزو 16 و میزو 16 پلاس ارزان‌تر محسوب می‌شود. اصلی‌ترین ویژگی این گوشی قدرت گرفتن از اسنپدراگون 710 است، تراشه‌ای که نسبت به اسنپدراگون 660، پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ای داشته است.

قیمت یاد شده در بالا مخصوص نسخه دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی میزو ایکس 16 است. درصورت تمایل به خرید نسخه مجهز به 128 گیگابایت ظرفیت داخلی، باید 350 دلار پرداخت کنید. این گوشی میزو از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کند.

میزو ایکس 16

شباهت میزو ایکس 16 و میزو 16

متاسفانه در وب سایت رسمی شرکت، مشخصات فنی میزو ایکس 16 ذکر نشده است، اما پیشتر از طریق TENAA به ویژگی‌های سخت افزاری آن پی برده بودیم. میزو ایکس 16 را باید در واقع نسخه مجهز به اسنپدراگون 710 میزو 16 دانست که مدتی پیش رونمایی شد.

میزو ایکس 16

به همین دلیل مدل جدید نیز دارای همان صفحه نمایش 6 اینچی مجهز به رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و از نوع AMOLED بوده و بر روی ماژول دوربین دوگانه آن، سنسورهای 20 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی وجود دارد. ظرفیت باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی هنوز تغییر نکرده و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر سر جای خود باقی مانده است. گزینه‌های رنگ گوشی مشکی، سفید و طلایی هستند.

میزو در جریان رونمایی محصولات جدیدش، یک گزینه رنگ بسیار زیبا نیز برای دو گوشی میزو 16 و میزو 16 پلاس عرضه کرد که قیمتشان کمی از دیگر نسخه‌های رنگ دیگر بیشتر است.

میزو 16 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. عالیه . بسیار بهتر از میان رده های سامسونگ

  2. گوشی خیلی توشگلیه به خصوص رنگ سفیدش

  3. والا خیلی خوبه الان حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش به گوشی های میان رده هم اومده این شاید یه امیدی باشه برای ما که بتونیم با پرداخت هزینه نه چندان بالا از یک گوشی بهره مند بشیم که حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش موجود است