نسخه جدید شیائومی می 8

نسخه جدید شیائومی می 8 با قیمت پایه 200 دلار معرفی شد

نسخه جدید شیائومی می 8 با نام Xiaomi Mi 8 Youth Edition رسما معرفی شد. برای آشنایی با مشخصات فنی، امکانات و قیمت شیائومی Mi 8 Youth همراه گجت نیوز باشید.

روز گذشته، شیائومی طی رویدادی رسمی از چند اسمارت فون جدید رونمایی کرد. نسخه جدید شیائومی می 8 یکی از همین محصولات جدید است که سه ویژگی برجسته دارد: ظاهر به‌روزتر؛ مشخصات فنی نزدیک به پرچمداران؛ نسبت بالاتر قیمت به عملکرد.

نسخه جدید شیائومی می 8

در مقایسه با آیفون XR که ناچی با اندازه 35.2 میلی‌متر دارد، ناچ در نسخه Youth از می 8، برابر 19.4 میلی‌متر است. به علاوه، سازندگان از یک فریم نازک‌تر (1.95 میلی‌متر) و بدنه باریک‌تر (7.5 میلی‌متر) استفاده کرده‌اند.

دستگاه پیش رو نخستین تلفن هوشمند شیائومی است که با پنل پشتی gradient ارائه می‌شود. ظاهرا مهندسان شیائومی برای طراحی این بخش، از یکی از امپرسیونیست‌های فرانسوی به نام «کلود مونه» الهام گرفته‌اند. کاربران می‌توانند گوشی جدید شیائومی را در رنگ‌های آبی (Dream Blue) و طلایی (Twilight Gold) خریداری کنند. علاوه بر این، یک مدل ساده‌تر نیز با رنگ خاکستری برای موبایل جدید چینی‌ها در نظر گرفته شده است. به این موارد باید طراحی آینه‌ای قاب پشتی را هم اضافه کرد؛ چیزی که پیش‌تر نمونه آن را در هواوی پی 20 پرو دیده بودیم.

مشخصات فنی نسخه جدید شیائومی می 8

Mi 8 Youth Edition در بخش جلویی به سنسور 24 مگاپیکسلی IMX576 مجهز شده است که می‌توان آن را قوی‌ترین دوربین جلویی با پشتیبانی از هوش مصنوعی در نظر گرفت. تشخیص صحنه مبتنی بر AI، زیباسازی چهره و ویدیوها به کمک هوش مصنوعی و HDR خودکار از ویژگی‌های اصلی دوربین سلفی هستند.

نسخه جدید شیائومی می 8 به صفحه نمایشی 6.26 اینچی با وضوح +FullHD مجهز شده است و تراشه اسنپدراگون 660 با موتور هوش مصنوعی، مسئولیت مدیریت را در آن بر عهده خواهد داشت. همچنین، یک باتری 3350 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از نسخه 3.0 فناوری شارژ سریع، نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند. برای ثبت تصاویر نیز دوربین پشتی 12 + 5 مگاپیکسلی در خدمت کاربران خواهد بود. در نهایت، دستیار صوتی Xiao می‌تواند همراه خوبی برای اجرای دستورات کاربران باشد.

نسخه جدید شیائومی می 8

فروش دستگاه پیش رو در سه نسخه مختلف با 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی، 6 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی، از 25 سپتامبر (3 مهر)، به ترتیب با قیمت‌های 204، 248 و 291 دلار آغاز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. هم خوشکله هم کیفیت خوبی داره ۲۰۰دلار هم براش مناسبه

  2. واقعا قیمتش به دلار که مفت مفته ولی داخل ایران نیز چیزی حدود ۲ میلیون در میاد که واقعا نمی صرفه