میزو وی 8 پرو

معرفی دو گوشی میزو وی 8 و وی 8 پرو با امکانات مناسب و قیمت جذاب

کمپانی میزو، دو گوشی هوشمند جدید خود به اسامی میزو وی 8 (Meizu V8) و میزو وی 8 پرو (Meizu V8 Pro) را معرفی کرد. هر دو عضو خانواده میزو وی ۸، محصولاتی مقرون به صرفه هستند و کمتر از 150 یورو قیمت دارند.

از جمله ویژگی‌های مشترک این دو گوشی میزو باید به برخورداری آن‌ها از نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 1440 در 720 پیکسل، نسبت تصویر 18 به 9 و روشنایی 450 نیت اشاره کرد. ظرفیت باتری میزو وی 8 و وی 8 پرو نیز اختلاف چندانی ندارد (3200 میلی‌آمپر ساعت برای مدل استاندارد و 3100 میلی‌آمپر ساعت برای مدل پرو)؛ بنابراین تفاوت‌های اصلی را باید در جنس بدنه، مدل چیپست، مقدار حافظه و رزولوشن دوربین آن‌ها جستجو کرد.

مشخصات فنی میزو وی 8 پرو

مدل پرو، بدنه‌ای فلزی دارد و در زیر قاب خود از تراشه هشت هسته‌ای هلیو P22 مدیاتک، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی میزبانی می‌کند. دوربین دوگانه پشتی دستگاه دارای سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و امکان اِعمال افکت بوکه است. ضمن اینکه دوربین سلفی آن، یک سنسور 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f1/9 دارد که در عملکرد فیس آنلاک نیز ایفای نقش می‌کند.

مشخصات فنی میزو وی 8

ساختار بدنه‌ی این محصول از پلی‌کربنات است و سخت افزار داخلی آن را تراشه MT6739 مدیاتک، 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی تشکیل می‌دهند. در قاب پشتی دستگاه، یک دوربین 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 تعبیه شده؛ اما ماژول دوربین سلفی آن دقیقا مشابه مدل پرو است و از قابلیت فیس آنلاک هم پشتیبانی می‌کند. همچنین در هر دو محصول، امکان استفاده از حسگر اثر انگشت نیز وجود دارد.

تاریخ عرضه و قیمت خانواده میزو وی 8

هر دو دستگاه در رنگ مشکی عرضه می‌شوند؛ علاوه بر این، مدل استاندارد در رنگ سفید و مدل پرو در رنگ طلایی نیز قابل خریداری خواهد بود. در حالی پیش فروش میزو وی 8 با قیمت 115 دلار (100 یورو) و میزو وی 8 پرو در ازای مبلغ 160 دلار (140 یورو) آغاز شده که کمپانی سازنده، تاریخ عرضه‌ی محصولات به مشتریان را 26 سپتامبر (چهارم مهر ماه) اعلام کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. قیمتش عاللیه نسبت به گوشی های دیگه

  2. واقعا قیمت ۱۵۰ یرو واسه این گوشیا با این امکانات مفته

  3. گوشی های خیلی خوبی ای کاش وارد ایران بشه ما که نمیتونیم گوشی پرچمدار بخریم شاید بتونیم از این گوشی ها بخرید

  4. طراحی شون که قدیمی ولی سخت افزار خوبی دارد