مشخصات فنی ال جی وی ۴۰ تینکیو

تجهیز نسخه‌ای از گوشی ال جی وی ۴۰ تینکیو به رم ۸ گیگابایتی + عکس

تصویری از جدول مشخصات فنی گوشی ال جی وی ۴۰ تینکیو (LG V40 ThinQ) به انتشار ررسیده که ظرفیت رم 8 گیگابایتی آن را تایید می‌کند. ال جی وی 40 گوشی پرچمدار سال 2018 ال جی است.

ال جی وی ۴۰ تینکیو پرچمدار آینده کمپانی ال جی و نسخه‌ی جدید گوشی وی 35 تینکیو است که امسال معرفی شد. بر اساس گزارش‌های اخیر، این فبلت قرار است در سه مدل جدید به عرضه برسد. یکی از این سه مدل دارای شماره مدل LM-V405N است که فهرستی از مشخصات فنی آن در شبکه اجتماعی چینی Weibo به انتشار رسیده است.

بر اساس آنچه که در این لیست آمده است، ال جی وی ۴۰ تینکیو به یک نمایشگر 6.4 اینچی با وضوح +QHD مجهز خواهد بود. گزارش‌های پیشین نیز ادعا می‌کردند که قسمتی از بالای نمایشگر این گوشی بریده شده و به اصطلاح به سبک ناچ طراحی شده است. از دیگر مشخصات فنی منتشر شده در این تصویر می‌توان به تراشه اسنپدراگون 845 و یک رم با ظرفیت 8 گیگابایت اشاره کرد. در حالی که حافظه داخلی این گوشی نیز 128 گیگابایت ذکر شده است. علاوه بر یک رم 8 گیگابایتی، ما می‌توانیم انتظار عرضه ال جی V40 تینکیو در یک نسخه با رم 6 گیگابایتی را نیز داشته باشیم.

دوربین سه گانه در ال جی وی ۴۰ تینکیو ؟

مشخصات فنی ال جی وی ۴۰ تینکیو

هیچ جزئیاتی از نسخه اندروید نصب شده بر روی پرچمدار آینده ال جی در دست نیست. ما انتظار داریم این گوشی به صورت پیشفرض با اندروید 8.1 اوریو روانه‌ی بازار شود. رندرهای منتشر شده از گوشی ال جی وی ۴۰ تینکیو خبر از حضور دوربین سه گانه بر روی قاب پشتی آن می‌دهند، اما این جدول مشخصات جدید منتشر شده خب از دوربین دوگانه (16 + 12 مگاپیکسلی) می‌دهند. بر روی قاب جلویی نیز دوربین دوگانه‌ای متشکل از سنسورهای 8 + 5 مگاپیکسلی قرار دارد. از نظر باتری، این گوشی به یک باتری با ظرفیت 3300 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده است. شما می‌توانید این باتری را با تکیه بر فناوری‌های شارژ سریع و شارژ بیسیم نیز شارژ مجدد کنید.

کمپانی ال جی اخیرا زمان معرفی گوشی ال جی وی 40 تینکیو را 3 اکتبر (11 مهر ماه) اعلام کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. سلام واقعا گوشی فوق العاده ای هست..ال جی توی گوشی زدن حرف نداره ولی من گوشی های سامسونگ رو بهتر دوست دارم.

  2. به ظر من گوشی خوبی نیست

  3. هشت گیگ رم خیلی کمه

  4. فک نکنم با ۸ گیگ رم بتونه با هواوی رقابت بکنه

  5. محمد جواد خان زاده درباری

    کمپانی فقط الجی من خودم جیشش دارم و خیلی هم راضیم

  6. هرچی باشه به پای هواوی نمیرسه

  7. این نشون میده که هواوی علاوه بر اینکه گوشی از خیلی خوبن و نمایشگر فول اچ دی دارند بازم با طریاز گوشی های ال جی قوی تره

  8. چرا انقدر باطری ضعیف اس ۳۳۰۰ میلی آمپر برای نمایشگر ش کافی نیست