رندر جدید هواوی میت 20 پرو

رندر جدید هواوی میت 20 پرو در کنار ایرباد جدید هواوی منتشر شد

رندر جدید هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) در حالی منتشر شد که در کنارش، ایرباد جدید هواوی با نام فری‌ بادز 2 پرو (Huawei FreeBuds 2 Pro) را شاهد هستیم. نکته اینجاست که ایرباد هواوی Mate 20 پرو شباهت بسیار زیادی با ایرپاد اپل دارد.

بعید نیست هواوی در انتشار شایعات پیرامون هواوی میت 20 و میت 20 پرو پیش از معرفی رسمی‌ آن‌ها، به منظور خراب کردن بازار دیگر گوشی های تازه معرفی شده، نقش داشته باشد، اما مطمئنا دوست نداشته اطلاعات پیرامون این دو گوشی در کنار مدل پورشه دیزاین، تا این اندازه فاش شوند! کاربران پیرامون هواوی میت 20 پرو و دو برادر دیگر آن، اطلاعات زیادی تا امروز به دست آورده و حتی عکس‌هایی از آن‌ها در دنیای واقعی مشاهده کرده‌‌اند، اما همچنان برخی مشخصات این گوشی ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارند.

به عنوان نمونه، رولند کوآنت (Roland Quandt) یک روز قبل دو تصویر مربوط به یک پرچمدار آتی بزرگترین گوشی‌ساز چینی منتشر کرد، اما نمی‌دانست این دو عکس متعلق به مدل پایه بوده و یا پرچمدار با برچسب پرو را نشان می‌دهند. در هر صورت طبق این عکس‌ها دریافتیم یکی از این دو گوشی (شاید هر دو) مجهز به نمایشگر کشیده، بلند و دارای انحنا در دو طرف بوده و همانند پرچمداران سری P، ناچ استایل خواهد بود.

رندر جدید هواوی میت 20 پرو

رندر جدید هواوی میت 20 پرو

با این حال، بر اساس تصاویر قبلی منتشر شده، انتظار داریم گوشی هواوی میت 20 شکلی شبیه به اسنشال فون داشته باشد، به این معنی که در بالاترین قسمت نمایشگر، یک بریدگی بسیار کوچک (و نه پهن) مشاهده کنیم. پس باید عکس‌های اخیر منتشر شده توسط رولند کوآنت را به هواوی میت 20 پرو نسبت بدهیم.

چند ساعت بعد، این منتشرکننده اخبار گوشی های هوشمند، رندری منتسب به پرچمدار آتی هواوی در کنار ایرباد جدید این شرکت منتشر کرد. این ایرباد فری بادز 2 پرو نام داشته و متاسفانه، شباهت باورنکردنی با ایرپاد دارد. اگر ایرباد جدید هواوی واقعا با همین شکل طراحی شود، احتمالا به خاطر کپی‌برداری مستقیم، توسط کاربران مواخذه خواهد شد! قرار است محصولات خانواده Mate 20 طی برگزاری رویدادی در شهر پاریس، در روز شانزدهم اکتبر (بیست و چهار مهر) رونمایی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. واقعا زبان طراحی هواوی باید به الگوی دیگر شرکت ها تبدیل بشه

  2. پس چرا این پشتش دو تا دوربین داره فکر کنم رندر اشتباهی باشد