عرضه آیفون ایکس اس

آغاز تحویل آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس به نخستین خریداران

مشتریان امریکایی اپل، پیام‌هایی را از سوی کمپانی مبنی بر آماده تحویل بودن محصولات سفارش داده شده دریافت کرده‌اند. به این ترتیب عرضه آیفون ایکس اس (iPhone XS)، آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) و اپل واچ سری 4 از امروز 21 سپتامبر کلید می‌خورد.

هر چند اپل عرضه آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس را مطابق زمانبندی از پیش اعلام شده آغاز می‌کند؛ اما ظاهرا موجودی فعلی انبار کمپانی، کفاف سفارش‌های جدید را نمی‌دهد. بر اساس آنچه که در وب‌سایت Apple.com درج شده است، چنانچه همین حالا یکی از این گوشی ها را سفارش دهید، محصول طی یک الی دو هفته آینده به دستتان خواهد رسید.

عرضه آیفون ایکس اس

عرضه آیفون ایکس اس (آیفون 10 اس) و مدل مکس از امروز به اولین خریداران

همچنین زمانبندی تحویل گوشی ها از سوی اپراتورها به مشترکین خود، بدین صورت است که AT&T این کار را بین 26 تا 28 سپتامبر (چهار تا ششم مهر) و T-Mobile در بهترین حالت بین 26 سپتامبر تا 2 اکتبر (چهارم تا دهم مهر ماه) انجام می‌دهد. در این میان تنها Verizon است که برای تحویل دستگاه‌های پیش فروش شده به مشتریان از همین امروز، آماده به نظر می‌رسد.

ظاهرا عرضه اولیه محصولات 2018 اپل در 29 کشور دیگر دنیا نیز همین مسیر را طی می‌کند و خریداران تازه، می‌بایست انتظار یک الی دو هفته را برای تحویل سفارشات تحمل کنند. همچنین از یک هفته‌ی آینده، 29 کشور دیگر هم به این جمع می‌پیوندند و عرضه آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس به نخستین سفارش‌دهندگان در این‌ کشورها نیز آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خوشگله ولی کار کردن باهاش سخته

  2. فکر کنم هواوی گوشی هاش رو شب معرفی میکنه و فرداش تحویل میده اپل چقدر کند

  3. من دوستم از این سایتای اینترنتی پیش خرید کرده ۲۵ میلیونم داده همش میترسه پولشو بخورن