دوربین گوپرو هیرو 7

دوربین گوپرو هیرو 7 در سه مدل مختلف معرفی شد

دوربین گوپرو هیرو 7 (GoPro Hero7) در سه مدل مختلف رونمایی شد. سازندگان از رنگ‌های مشکی، سفید و نقره‌ای برای متمایز کردن مدل‌ها استفاده کرده‌اند.

گوپرو از تولیدکنندگان مشهور دوربین های اکشن است که چندی پیش، منابع مختلف از احتمال خرید آن توسط شیائومی خبر دادند. حالا چند ماه از انتشار این خبر می‌گذرد و این کمپانی آمریکایی، دوربین های کوپرو هیرو ۷ را در سه مدل مختلف پیش روی کاربران قرار داده است.

مدل مشکی دوربین گوپرو هیرو 7 که با نام GoPro Hero7 Black شناخته می‌شود، قوی‌ترین مدل با توانایی ضبط ویدیوهای 4K در نرخ 60 فریم بر ثانیه است. مهم‌ترین ویژگی این دوربین، بهره‌گیری از تثبیت‌کننده HyperSmooth است که ثبت ویدیوهای روان و صاف را امکان‌پذیر می‌کند. سنسور 12 مگاپیکسلی این دوربین قادر به ثبت تصاویر 30FPS و عکس‌های فرمت RAW است. همچنین، خریداران از ویژگی SuperPhoto Auto HDR نیز برخوردار خواهند شد.

مدل مشکی دوربین جدید گوپرو ضمن ارائه پهنای باند بالا در ضبط ویدیوها -تا حداکثر 78 مگابیت بر ثانیه در 4K/60FPS- تنها نسخه با خروجی میکروفون و باتری جداشدنی است. توانایی استریم زنده ویدیوها نیز به مدل مشکی محدود خواهد بود.

دوربین گوپرو هیرو 7

مدل نقره‌ای یعنی GoPro Hero7 Silver سنسوری 10 مگاپیکسلی با توانایی ضبط ویدیوهای 4K در نرخ 30 فریم بر ثانیه دارد و روی آن می‌توان یک تثبیت‌کننده ویدیو معمولی را پیدا کرد. یکی از قابلیت‌های جالب در هر سه مدل، حالت پرتره عمودی برای استوری های اینستاگرام است.

دوربین گوپرو هیرو 7

مدل سفید، GoPro Hero7 White، نسخه پایه از محصولات جدید GoPro است که خریداران آن از امکان ضبط ویدیوهای 1080p در نرخ 60 فریم بر ثانیه برخوردار خواهند شد.

دوربین گوپرو هیرو 7

هر سه مدل از دوربین های جدید گوپرو، به صفحه نمایش لمسی 2 اینچی مجهز بوده و بدون قاب محافظ، تا عمق 10 متری (33 فوتی) در برابر نفوذ آب مقاوم هستند. هم‌اکنون پیش‌فروش محصولات پیش رو از طریق وب‌سایت GoPro.com آغاز شده است. در ادامه، نگاهی دقیق‌تر به مشخصه‌ها و ویژگی‌های این دوربین های جدید خواهیم داشت.

مشخصات دوربین گوپرو هیرو 7

گوپرو هیرو 7 مشکیگوپرو هیرو 7 نقره‌ایگوپرو هیرو 7 سفید
سنسور12 مگاپیکسلی10 مگاپیکسلی10 مگاپیکسلی
4K60 فریم بر ثانیه، 78 مگابیت بر ثانیه30 فریم بر ثانیه، 30 مگابیت بر ثانیه
1080p240 فریم بر ثانیه60 فریم بر ثانیه60 فریم بر ثانیه
تثبیت‌کننده ویدیوHyperSmoothبلهبله
استریم زندهبله
تصاویر12MP 30fps burst، فرمت RAW10MP 15fps burst10MP 15fps burst
ورودی میکروفونبله
باتری جداشدنیبله
مقاومت در برابر نفوذ آبعمق 10 متری (33 فوتی)عمق 10 متری (33 فوتی)عمق 10 متری (33 فوتی)
قیمت400 دلار300 دلار200 دلار

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. وقتی قیمتش اینقدر پایینه یعنی آشغال و بدرد نمیخوره بهتره به جای این دوربینا که یک کاربرد سه چهار ساعت بیشتر ندارند یه دوربین سونی با قیمت ۳۰ میلیون تهیه کنیم و خیلی هم عالی است

  2. به نظر من دوربینشان در حد هواوی p۲۰ پرو هم نیست

  3. از نظر من زیبا ترین دوربینه