کالبدشکافی آیفون 10 اس

کالبدشکافی آیفون 10 اس از وجود باتری L شکل خبر می‌دهد

عرضه آیفون های 2018 آغاز شده است. به همین بهانه، در ویدیوی کالبدشکافی آیفون 10 اس (Apple iPhone XS) قصد داریم نگاهی به اجزای داخلی موبایل جدید اپل داشته باشیم.

نسل جدید گوشی های اپل سرانجام آماده عرضه شدند و علاقه‌مندان می‌توانند دو گوشی آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس را خریداری کنند. در همین حال، “FixjeiPhone” با کالبدشکافی آیفون ۱۰ اس، نگاهی دقیق به بخش داخلی و اجزای این اسمارت فون داشته است.

منتشرکننده این ویدیو می‌گوید که در نسل جدید، جدا کردن نمایشگر از پنل اصلی به خاطر مهر و موم سخت‌تر برای جلوگیری از نفوذ آب، دشوارتر از گذشته شده است. تمهیدات جدید سبب شده تا آیفون XS و XS Max به لطف گواهی IP68 بتوانند برای 30 دقیقه، در برابر نفوذ آب تا عمق 2 متری در امان باشند. این در حالی‌ست که دو نسل قبلی از آیفون های اپل به واسه گواهی IP67، در همین زمان، حداکثر تا عمق 1 متری آب ایمن می‌ماندند.

کالبدشکافی آیفون 10 اس

مورد جالب دیگر، استفاده از یک باتری L شکل واحد در این تلفن هوشمند است. باتری iPhone X نیز همین طراحی را داشت، اما به دو نیم تقسیم شده بود. متاسفانه، این موضوع باعث کاهش جزئی ظرفیت باتری (2658 در برابر 2716 میلی‌آمپر ساعت) شده است. با این حال، شارژدهی گوشی های اپل به لطف به‌کارگیری تراشه 7 نانومتری A12 افزایش پیدا کرده است. در ادامه می‌توانید ویدیوی کالبدشکافی آیفون 10 اس را مشاهده کنید.

کالبدشکافی آیفون 10 اس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. نمیشد این گوشی رو خراب نمیکرد

  2. طراحیش که خیلی خوبه باطری L شکلشم خیلی جالبه

  3. فقط داخل گوشی های هواوی خیلی خفنه

  4. این باتریش واسه تعویض کردن مشکلی براش پیش نمیاد اخه ظاهرش یه جوریه

  5. همین که در پشتش رو باز کرد ۱ ۴ میلیون از قیمتش میاد پایین

  6. داخلش عجب طراحی داره