استفاده از GIF در دایرکت اینستاگرام

امکان استفاده از GIF در دایرکت اینستاگرام فراهم شد

سرانجام امکان استفاده از GIF در دایرکت اینستاگرام فراهم شد. با افزوده شدن پشتیبانی از فایل گیف در پلتفرم دایرکت اینستاگرام از این پس کاربران می‌توانند همانند زمان استفاده از دیگر پیام رسان‌های موبایل، درون دایرکت برای هم فایل متحرک Gif ارسال کنند.

برای پیام‌ رسانی و ارتباط با دوستان، اپلیکشن‌های کاملا حرفه‌ای و اختصاصی همچون واتس اپ، فیس بوک مسنجر و تلگرام وجود دارند. درون آن‌ها ابزارها و ویژگی‌های زیادی همچون قابلیت اشتراک‌گذاری موقعیت جغرافیایی، بازی کردن، ارسال استیکر و حتی پرداخت‌های موبایلی برای بهبود تجربه پیام‌ رسانی در نظر گرفته شده است. فراهم شدن امکان استفاده از GIF در دایرکت اینستاگرام نشان می‌دهد پلتفرم پیام رسانی اینستاگرام، ممکن است رفه رفته همچون فیس بوک مسنجر، تبدیل به یک اپلیکیشن خاص و کامل شود.

در نقطه مقابل پیام رسان‌ها، ابزارهایی تحت عنوان دایرکت وجود دارند که در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام، توییتر و تامبلر، در چهارچوبی ساده با امکانات پایه، امکان برقراری ارتباط را برای کاربران فراهم می‌کنند. امکان استفاده از GIF در دایرکت اینستاگرام سبب خواهد شد Instagram Direct نسبت به نمونه‌های مشابه چند قدم جلوتر قرار بگیرد. البته این بخش هنوز به اندازه‌ای کامل و مجهز به ابزارهای پیام رسانی نیست تا بلکه کاربران آن را با پیام رسان‌های اختصاصی همچون تلگرام و واتس اپ جایگزین کنند، اما در هر صورت، طی مدت زمان اخیر، به واسطه انتشار آپدیت‌های مختلف به دایره قابلیت‌های اینستاگرام دایرکت افزوده شده است.

استفاده از GIF در دایرکت اینستاگرام

قابلیت GIPHY اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد عبارت‌های مورد نظرشان را تایپ کرده و به فایل‌‌های تصویری متحرکی پیرامون آن‌ها دست پیدا کنند. انتظار داریم تا انتهای هفته آینده، این قابلیت در دسترس کاربران سراسر دنیا قرار بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ممنون بابت خبر رسانی

  2. وا مگه قبلا نداشت

  3. اقا این خبر خیلی خوب بود باید اینستا مو اپدیت کنم تا بتونم استفاده بکنم؟