محصولات جدید سری اکو آمازون

محصولات جدید سری اکو آمازون با قدرت‌گیری از دستیار صوتی الکسا معرفی شدند

محصولات جدید سری اکو آمازون با نام‌های اکو دات (Echo Dot)، اکو شو (Echo Show)، اکو پلاس (Echo Plus) و اکو اتو (Echo Auto) معرفی شدند. گجت های جدید آمازون از دستیار دیجیتالی الکسا قدرت می‌گیرند.

آمازون از چند گجت جدید مجهز به دستیار صوتی Alexa پرده برداشت. هرکدام از این محصولات جدید، امکانات اختصاصی خود را داشته و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه به فروش می‌رسند. در این میان، Echo Auto یک محصول کاملا جدید است، اما سه گجت دیگر با بهره‌گیری از امکانات جدیدتر، جایگزین نسل قبلی خواهند شد.

معرفی محصولات جدید سری اکو آمازون

اکو دات

محصولات جدید سری اکو آمازون

معرفی محصولات جدید سری اکو آمازون را با اکو دات آغاز می‌کنیم. اکو دات نسل سوم از اسپیکرهای هوشمند شرکت آمازون با بهره‌گیری از دستیار صوتی الکسا است. اگرچه شکل ظاهری این محصول جدید همانند مدل‌های قبلی است، ولی سازندگان این‌بار در طراحی از پارچه به جای پلاستیک استفاده کرده‌اند. آمازون اکو در سه رنگ مختلف به فروش خواهد رسید. همچنین سازندگان می‌گویند این اسپیکر هوشمند، غنی‌تر از گذشته شده و صدای بلندتری دارد.

هم‌اکنون پیش‌فروش اسپیکر هوشمند اکو دات با قیمت 49.99 دلار از طریق وب‌سایت آمازون آغاز شده است.

اکو پلاس

اکو پلاس، نسل دوم این گجت است که با به‌روزرسانی‌های مشابه و طراحی پارچه‌ای به جای پلاستیک به دست کاربران می‌رسد. در نسل جدید همچنین یک اسپیکر 3 اینچی ارتقایافته را می‌توان پیدا کرد که با بیس عمیق‌تر و استوارتر و همین‌طور صدای واضح‌تر، تجربه بهتری از پخش محتوا را برای خریداران رقم خواهد زد. در نهایت، اکو پلاس از یک هاب زیگ بی داخلی به منظور اتصال آسان به محصولات هوشمند خانگی که از پروتکل Zigbee استفاده می‌کند، بهره می‌برد.

همانند نسل قبلی، آمازون برچسب قیمت 149.99 دلار را برای محصول پیش رو در نظر گرفته است. هم‌اکنون پیش‌فروش آمازون اکو پلاس آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 11 اکتبر (19 مهر) منتظر این گجت جدید باشند.

اکو شو

اکو شو نام سومین عضو از محصولات جدید سری اکو آمازون است که با حفظ نام قبلی، با امکاناتی بسیار بیشتر پیش روی کاربران قرار گرفته است. بهره‌گیری از یک نمایشگر 10 اینچی اچ دی، یک جهش مهم محسوب می‌شود چرا که این بزرگترین صفحه نمایشی که است که تاکنون در محصولات سری Echo شاهد استفاده از آنها بوده‌ایم.

خوشبختانه، حالا سیستم صوتی هم با استفاده از دو درایور 2 اینچی با پشتیبانی از صدای دالبی ارتقا پیدا کرده است. همانند اکو پلاس، در این نمایشگر هوشمند نیز یک هاب داخلی زیگ بی برای اتصال آسان‌تر به محصولات هوشمند خانگی که از پروتکل Zigbee استفاده می‌کنند، وجود دارد.

محصولات جدید سری اکو آمازون

علاوه بر این، Echo Show میزبان یک دوربین 5 مگاپیکسلی جدید برای تماس‌های تصویری HD است. زمانی که پشتیبانی از تماس صوتی و تصویری اسکایپ به الکسا اضافه شود، کاربران به کمک این نمایشگر هوشمند می‌توانند از طریق اسکایپ با دوستان خود مشغول گفتگو شوند. به واسطه مرگرور پیش‌فرش Silk آمازون، از این دستگاه برای وب‌‌گردی هم می‌توان استفاده کرد.

علی‌رغم اضافه شدن قابلیت‌های بسیار زیاد، اکو شو نیز همانند نسل قبلی با قیمت 229.99 دلار روانه بازار می‌شود. هم‌اکنون پیش‌فروش این محصول جدید آغاز شده است.

اکو اتو

محصولات جدید سری اکو آمازون شامل یک گجت کاملا تازه می‌شود: اکو اتو. این دستگاه هوشمند برای اتومبیل‌ها ساخته شده و با برچسب قیمت 24.99 دلار، ارزان‌ترین دستگاه از سری Echo است. این گجت به کاربران اجازه می‌دهد که در داخل خودرو به دستیار آمازون دسترسی داشته باشند. کاربران با استفاده از خروجی 12 ولت ماشین یا پورت USB قادر به تامین نیروی مورد نیاز دستگاه خواهند بود. برای اتصال به خودرو هم می‌توان از آداپتور فرستنده FM، بلوتوث یا کابل AUX استفاده کرد.

محصولات جدید سری اکو آمازون

آمازون از دسته هشت‌تایی میکروفون در Echo Auto استفاده کرده است تا دستگاه هنگام پخش موسیقی، سر و صدای جاده یا روشن بودن سیستم خنک‌کننده، قادر به شنیدن دستورات صوتی شما باشد. به کمک پایه مخصوص داشبورد، نصب آسان و مطمئن دستگاه روی داشبورد خودرو امکان‌پذیر خواهد بود.

خریداران با دستور صوتی می‌توانند کارهای مختلفی مثل برقراری تماس صوتی، تعیین یادآور، اضافه کردن آیتم‌های جدید به لیست خرید، مدیریت تقویم، باز کردن در گاراژ، پخش موسیقی، چک کردن اخبار جدید و پیدا کردن نزدیک‌ترین ایستگاه سوخت را انجام دهند.

متاسفانه فعلا خبری از عرضه اکو شو نیست و از اواخر سال جاری میلادی، این محصول جدید به صورت دعوت‌نامه‌ای به دست کاربران می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. همشون برای من بیمصرف هستن