بهترین پاور بانک های سال 2018

بهترین پاور بانک های سال 2018

شناخت بهترین پاور بانک های سال 2018 به کاربران کمک می‌کند یکی از برترین محصولات موجود در این دسته‌بندی را خریداری کنند. تعدد پاوربانک ها در بازار سبب شده آشنایی با بهترین پاور بانک ها اهمیت زیادی پیدا کند، به همین دلیل در پی معرفی بهترین پاور بانک های سال 2018 برآمدیم.

لحظه‌های رسیدن شارژ باقی مانده باتری گوشی هوشمند به کمتر از 10 یا 5 درصد واقعا استرس‌زا هستند، مخصوصا اگر به خاطر شرایط، نیازمند زنده ماندن آن‌ها و خاموش نشدنشان باشید. وجود این شرایط، که برای همه کاربران گوشی های هوشمند ناگزیر است، سبب می‌شود شناخت بهترین پاور بانک های سال 2018 و خرید یکی از آن‌ها اهمیت پیدا کند.

برای گیمرها و افرادی که هر روز چندین ساعت را صرف اجرای کلش آف کلنز یا دیگر بازی‌های آنلاین می‌کند، خریدی یکی از بهترین پاور بانک های سال 2018 از نان شب نیز واجب‌تر است. تعدد این منابع شارژ در بازار سبب شده کاربران در انتخاب از بین آن‌ها دچار مشکل شوند. با توجه به این نیاز، در این مطلب به معرفی بهترین پاور بانک های سال 2018 خواهیم پرداخت. با کلیک بر روی نام هر محصول به صفحه خرید آن از آمازون ارجاع داده خواهید شد.

قیمت و مشخصات بهترین پاور بانک های سال 2018

برخلاف تصور، بهترین پاور بانک های سال 2018 لزوما آن‌هایی نیستند که ظرفیت بیشتری دارند. سرعت شارژ شدن مجدد و سرعت شارژ کردن دستگاه‌ها، اندازه، وزن، داشتن ویژگی‌های امنیتی برای جلوگیری از آسیب زدن به دستگاه‌های متصل‌شونده و دیگر قابلیت‌ها، بسیار مهم‌تر از ظرفیت محسوب می‌شوند.

Anker PowerCore 10000

قیمت در آمازون: 29 دلار

پاور بانک های سال 2018

Anker جزو شرکت‌هایی است که طی مدت زمانی کوتاه پیشرفت چشم‌گیری داشت و امروز نامش برای همه کاربران گجت‌های مختلف آشناست. با وجود تعدد محصولات آن، بیشتر کاربران Anker را به خاطر تولید پاور بانک های باکیفیت می‌شناسند. Anker PowerCore 10000 جزو پرفروش‌ترین و بهترین پاور بانک های سال 2018 بوده و دارای ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپر ساعت است، به این ترتیب باتری بزرگترین گوشی های هوشمند را برای دو مرتبه و گوشی های معمولی را برای سه مرتبه شارژ می‌کند.

مزیت خرید این محصول نسبت به دیگر نمونه‌های مشابه دارای همین میزان ظرفیت، اندازه کوچک و وزن پایین است، به طوری که در حمل و نقل آن دچار مشکل نشده و می‌توانید همه جا پاور بانک Anker PowerCore 10000 را همراه داشته باشید. شرکت سازنده، این محصول را به کوچکی یک کارت و به سبکی یک توپ کوچک قلمداد می‌کند. با در نظر گرفتن سایز محصولات دارای ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپر ساعت می‌توان به جرات گفت در بازار، به سختی محصولی با این ابعاد و وزن پیدا خواهید کرد.

پاور بانک های سال 2018

شاید تصور کنید بهترین پاور بانک های سال 2018 می‌بایست لزوما دارای ظرفیت‌های بالا همچون 20 هزار میلی‌آمپر ساعت یا حتی بیشتر باشند، اما دو فاکتور مهم را نباید فراموش کرد. یک پاور بانک مناسب، پیش از همه باید دارای ابعاد کوچک و مخصوصا جیبی باشد، وگرنه دردسر حمل آن، شما را از همراه داشتنش منع خواهد کرد. فاکتور مهم دیگر، شارژ شدن طی مدت زمانی کوتاه است، در حالی که بهترین پاور بانک های سال 2018 دارای ظرفیت‌های بالاتر، اغلب سرعت شارژ مجدد بسیار بیشتری نسبت به Anker PowerCore 10000 دارند.

همچنین بخوانید:

پاور بانک چیست؟

یکی دیگر از مزایای این محصول، سرعت بالای شارژ کردن دستگاه‌های شما است که به واسطه فناوری شارژ سریع PowerIQ حاصل می‌شود. با خرید آن، خیالتان از ایمن ماندن پاور بانک در صورت برخورد ضربه‌های احتمالی راحت خواهد بود، هر چند ابعاد بسیار کوچکی دارد. به ادعای سازنده، Anker PowerCore 10000 دارای دو لایه محافظتی شامل یک لایه پلی‌کربنات مقاوم در برابر آتش است. سازنده پیش از عرضه محصول به بازار، آن را تحت شوک‌های سنگین، دماهای بالا و تکان‌های شدید قرار داده و از ایمنی محصول اطمینان پیدا کرده است و حالا، با تکیه بر آن‌ها، ادعای ساخت یکی از بهترین پاور بانک های سال 2018 را مطرح می‌کند. سیستم امنیتی این پاور بانک Multi Protect نام داشته و دما و نوسانات را کنترل می‌کند. وزن گجت فقط 180 گرم بوده و دارای ابعاد 9 در 5.8 در 2.2 میلی‌متر است.

پاور بانک Anker PowerCore 10000 همراه یک کابل میکرو یو اس بی، کیف و دفترچه راهنما عرضه می‌شود. این دستگاه کوچک فقط دارای یک پورت خروجی است، به همین دلیل امکان شارژ کردن دو گوشی به صورت همزمان وجود ندارد.

GETIHU Phone Charger 10000

قیمت در آمازون: 14 دلار

پاور بانک های سال 2018

این محصول یکی دیگر از بهترین پاور بانک های سال 2018 با ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپر ساعت شناخته می‌شود. داشتن 0.94 سانتی‌متر ضخامت باعث شده جابه‌جا کردن آن واقعا راحت باشد. وزن 198 گرمی وسیله نیز کاملا قابل قبول است.

پاور بانک های سال 2018

پاور بانک GETIHU Phone Charger 10000 از تکنولوژی شارژ سریع شرکت GETIHU بهره برده و به لطف داشتن دو درگاه یو اس بی قادر است به صورت همزمان، دو گجت شما را شارژ کند. توانایی شارژ دو دستگاه با نظر گرفتن ضخامت پاور بانک، بسیار ستودنی است. سازنده یک سیستم امنیتی هوشمند در پاور بانک GETIHU Phone Charger 10000 به کار برده است تا از آسیب رسیدن به دستگاه‌ شارژکننده و شارژشونده از طریق افزایش دما، انتقال انرژی بعد از پر شدن شارژ گوشی، تغییرات ولتاژ، افزایش جریان ورودی و دیگر موارد جلوگیری کند.

در همه پاور بانک های GETIHU یک چراغ قوه ال ای دی وجود دارد که مطمئنا توجه کمپرها و مسافران را به خود جلب خواهد کرد. با فشردن دکمه پاور می‌توان آن را روشن یا خاموش کرد. در صورت نیاز به شارژ دو دستگاه به صورت همزمان، باید کابل دوم را جداگانه خریداری کنید، چون درون جعبه یک مورد بیشتر وجود دارد.

RAVPower 22000

قیمت در آمازون: 60 دلار

پاور بانک های سال 2018

برای طرفداران گجت‌های دارای ظرفیت باتری بالا، در بین بهترین پاور بانک های سال 2018 یک محصول ایده‌آل داریم. پاور بانک RAVPower 22000 دارای ظرفیت 22 هزار میلی‌‌آمپر ساعت بوده و یک گوشی هوشمند دارای باتریم توسط را می‌تواند 7 مرتبه شارژ کند! بر اساس آزمایش‌ها، با یک مرتبه شارژ کامل این پاور بانک می‌توان گوشی آیفون 7 را هشت مرتبه، آیفون 8 پلاس را پنج مرتبه، آیفون 6 اس را 9 مرتبه و گلکسی اس 7 سامسونگ را پنج مرتبه شارژ کرد.

پاور بانک های سال 2018

پاور بانک RAVPower 22000 علاوه بر داشتن ظرفیت بالا، دوام فوق‌العاده‌ای نیز دارد، به طوری که باتری Li-Polymer درون آن، حتی بعد از طی کردن پانصد چرخه، همچنان 70 الی 80 درصد ظرفیت اولیه خود را خواهد داشت! وجود سه پورت که اجازه می‌دهد به صورت همزمان دو تبلت آیپد و یک گوشی آیفون را شارژ کنید، تیر خلاص را زده و RAVPower 22000 را برای بیشتر کاربران، تبدیل به بهترین گزینه بین بهترین پاور بانک های سال 2018 می‌کند. وجود سیستمی با نام Ismart 2.0 سبب می‌شود به لطف بهینه‌سازی ولتاژ، زمان شارژ شدن به حداقل کاهش پیدا کند.

سازنده، درون بدنه پاور بانک RAVPower 22000 از محافظ مقاوم در برابر آتش UL94 V-O استفاده کرده که به ادعای آن، در بدنه خودروهای مرسدس بنز، بی ام دبلیو و دیگر اتومبیل‌های لوکس به کار می‌رود. ادعای دیگر شرکت، استفاده از یک پک باتری باکیفیت همچون آیفون 6 اس در این محصول است، هر چند اثبات این ادعا با توجه به مخفی‌کاری‌های اپل درباره سخت افزارهای به کار رفته در آیفون‌ها کمی دشوار است. ابعاد پاور بانک 16.5 در 2.2 در 7.1 میلی‌متر بوده و 408 گرم وزن دارد، به همین دلیل همراه داشتن آن بدون استفاده از کیف و درون جیب، تقریبا غیر ممکن است.

EasyACC 20000

قیمت در آمازون: 37 دلار

پاور بانک های سال 2018

EasyACC 20000 یکی دیگر از بهترین پاور بانک های سال 2018 بوده و همانند محصول قبلی دارای ظرفیت 20 هزار میلی‌آمپر ساعت است. به این ترتیب می‌توان آیفون 7 را با این وسیله برای شش مرتبه، گلکسی اس 7 را برای پنج مرتبه و آیپد مینی 3 را برای دو مرتبه شارژ کرد. به نظر می‌رسد برای دوست‌داران خرید بهترین پاور بانک های سال 2018 دارای ظرفیت بالا، خرید RAVPower 22000 معقول‌تر است. اما باید دید EasyACC 20000 برای رقابت چه چیزهایی در چنته دارد.

پاور بانک های سال 2018

قدرت برتر EasyACC 20000 سرعت شارژ شدن مجدد است. به لطف تکنولوژی Life Saver، این پاور بانک را می‌توان طی شش ساعت، از صفر تا صد درصد شارژ کرد! این در حالی است که به صورت متداول، شارژ کردن مجدد پاور بانک های 20 هزار میلی‌آمپر ساعتی بیش از دوازده ساعت زمان می‌برد. یکی دیگر از توانایی‌های آن، تغییر سرعت شارژ کردن بر اساس ویژگی‌های دستگاه متصل به آن است. به همین دلیل دارای یک خروجی 2.4 آمپری بوده و قادر است بدون ضربه زدن به دستگاه‌های شما، آن‌ها را طی مدت زمانی کوتاه شارژ کند. پس برای طرفداران سرعت، EasyACC 20000 مناسب‌ترین گزینه در بین بهترین پاور بانک های سال 2018 است.

داشتن چهار پورت سبب می‌شود تعداد درگاه‌‌های یو اس بی آن حتی از یک لپ تاپ هم بیشتر باشد! پس امکان شارژ کردن همزمان چهار گجت، قابلیت دیگری است که در بین بهترین پاور بانک های سال 2018 برتری EasyACC 20000 را نسبت به بقیه موارد سبب می‌شود. ابعاد آن 18.2 در 11.6 در 3.3 میلی‌متر است.

Aibocn 10000

قیمت در آمازون: ناموجود

پاور بانک های سال 2018

یکی دیگر از بهترین پاور بانک های سال 2018 با قابلیت حمل و نقل بسیار آسان Aibocn 10000 است. این وسیله با وجود داشتن ابعاد 1.9 در 5.4 در 5 میلی‌متر، دارای دو پورت بوده و به یک چراغ قوه ال ای دی مجهز شده است. داشتن یک سیستم امنیتی پیشرفته با نام Intelligent Safety Protection از دیگر دلایل قرارگیری آن در بین بهترین پاور بانک های سال 2018 است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

18 دیدگاه

  1. ارزششو داره تا بخوای یک اشغال مثل انرجایزر بخری که تو سال دو بار باد کنه بعد برای تعویض انقدر بدویی تا گارانتیش از بین بره مثل من

  2. پاور بانک انرجایزر تو یکسال دو بار باد کرده یکبار بردم نمایندگی تبریز عوض کردن دفعه دوم باز باد کرد بردم عوض کنن نمایندگی نبود دفعه دوم بردم باز نبودن بعد کلی پرس و جو متوجه شدم شعبه تبریز جمع اوری شده حتی یک تابلو نزده بودن که بدونیم و از تهران
    پیگیری کنیم وقتی هم که متوجه شدیم 15 روز از تاریخ گارانتی گذشته بود و وقتی توضیح دادیم هم قبول نکردن جالب اینجاست تابلوی تبریز هم جمع اوری نکردن

  3. از بس جنس چینی کپی با قیمت بالا ریخته تو بازار. آدم نمیدونه چکار کنه

  4. خدایش بهترین بانک ایران همین پاور بانک ها هستن که هیچ وقت اختلاس نکردن.

  5. تا ارزونه بریم بخریم

  6. محمد جواد خان زاده درباری

    پاور بانک فقط شیائومی من یکی 20000 هزار گرفتم این 3 ساله واقعا عالیه

  7. انقده چین از اینا تقلبی درست میکنه که ادم نمیتونه اطمینان کنه که داره محصول اصل میخره

  8. اون قیمت در امازون زدید نا موجود خیلی باحاله

  9. همین به پول ما میشه حدود 700 تومن

  10. بخدا به دلار چیز خیلی گرونی نیست