خریداران آیفون ایکس اس هواوی پاوربانک

هواوی با هدیه پاور بانک به خریداران آیفون ایکس اس ، اپل را به سخره گرفت!

هواوی در اقدامی تمسخر آمیز یک پاور بانک به خریداران آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس اپل هدیه داد. این شرکت چینی عمر باتری گوشی های سال 2018 اپل را در مقایسه با عمر باتری محصولات خود به سخره گرفته است.

روز موعود فرارسید: فروش گوشی های جدید آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس اپل آغاز شد و طبق روال هر سال مردم سراسر جهان در صف‌های طولانی جلوی فروشگاه های اپل قرار گرفته‌اند تا بتوانند یکی از این گوشی های جدید را خریداری کنند. کمپانی هواوی در همین حال نیز دست از تبلیغات محصولات خود برنداشته و در یک اقدامی کنایه آمیز، به خریداران آیفون ایکس اس که بعضا یک شبانه روز در صف خرید گوشی خود قرار داشته‌اند، یک پاور بانک هدیه داده است.

خریداران آیفون ایکس اس هواوی پاوربانک

برخی از افراد که تیشرت‌های برند هواوی را به تن داشتند پاور بانک هایی را به خریداران آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس اپل هدیه دادند. اما این پایان ماجرا نیست، هواوی بر روی جعبه‌ی این پاور بانک به صورت کنایه آمیز نوشته است:

این یک پاور بانک است. شما به آن نیاز خواهید داشت. با احترام، از طرف هواوی

پاور بانک 59 دلاری برای خریداران آیفون ایکس اس

البته نکته جذاب اینجاست که پاور بانک هایی که هواوی به صورت رایگان در اختیار خریداران آیفون ایکس اس قرار داده، به هیچ عنوان ارزان و قدیمی نیستند. این کمپانی یک پاور بانک 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی به نام Huawei SuperCharge را در اختیار این افراد قرار داده است که هر کدام در بازار آزاد به قیمت 59 دلار به فروش می‌رسند. هواوی همچنین در آمستردام هلند نیز درست جلوی یکی از فروشگاه های اپل، صندلی تبلیغاتی را قرار داده که بر روی آن عبارت «هواوی پاور بانک» ذکر شده است.

خریداران آیفون ایکس اس هواوی پاوربانک

از زمانی که اپل از آیفون های سال 2018 خود پرده برداری کرد، هواوی این شرکت را مورد تمسخر شدیدی قرار داده است. دقیقا چند لحظه پس از رونمایی رسمی از گوشی های جدید اپل، این شرکت با انتشار یک ویدیو در شبکه‌های اجتماعی از اپل بابت آنکه اجازه داد امسال آن‌ها قهرمان واقعی باشند تشکر کرد! منظور غول چینی، گوشی های هواوی میت 20 و میت 20 پرو است که قرار است 24 مهر ماه از آن‌ها پرده برداری شود. این شرکت در مورد ساخت گوشی های پرچمدار جدید خود مبتنی بر فناوری پیشرفته هوش مصنوعی سخن زیاد گفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

36 دیدگاه

  1. نمیدونم از پس کارای برخی از هموطن‌های گرام بایستی سر به کدام بیابان گذاشت و رفت؟ یکی در غالب تعمیرکار موبایل و دیگری در نقش یک مصرف کننده جنس وارداتی کشوری دیگر، آنچنان با سلاح «تایپ کلمات» به جنگ با یکدیگر میرن که انگار نه انگار خبری از اصالتی و هویتی و …..!!!!!
    همانگونه که میبایست اولین و اساسی‌ترین قسمت از وظیفه و مسولیتی که بر عهده طلایه‌داران و مسئولین هر سرزمین و ملتی هست پاسداری، حفاظت و سیانت همه‌جانبه و تمام عیار از پیشینه‌ی اجتماعی و فرهنگی و سیاسی و جغرافیایی آن خاک که همان تمامیت ارضی و هویتی آن هست که هیچ اشکالی هم در آن وارد نبوده و نیست از سوی دیگر هوشمندی و موقع شناسی و مراقبت همیشگی و مستمر در خصوص همان اولویت‌ها بر گرده‌ی مردم عزیز و گرامی کشور مورد نظر نیز می‌باشد. دفاع موردی و تجربه‌ی فرد محور البته هر چند واقعی از یک کمپانی خارجی که به جز منفعت‌ و عوایدی کاملا جزیی و محدود، دیگه هیچ سودی رو برامون در بر نداره ریشه در احساسات گذرا و بی منطق داره. کمبود و نقصان تولیدات داخلی بر هیچکس پوشیده نیست اما تنها با خرج یک اپسیلون از حمایت بی‌کرانی که بابت اجناس بیگانه میکنیم از تولیدات خود میکردیم به چه کسی بر میخورد و خانه‌ی کدام برادر، پدر و خواهر بیکار و صنعتگر خودمان از اینی که هست ویرانه‌تر میشد؟
    #نه_به_کالای_مرغوب_خارجی#آری_به_کالای _مرغوب_ آینده‌ی_نزدیک_ایرانی

  2. من تعمیرکارم هم نرم افزاری هم سخت افزاری مزخرف ترین سیتم توی گوشی ها متعلق به هووای و سونی هست و بهترین و در دسترس ترین گوشی ها سامسونگ و اپل شما باید هووای باز کنید تا ببینید چقدر سیستمش بچه گانه یکبار مصرف و مزخرفه کاش افراد با دید باز تری به ساخته های کشور دوست و برادر چین نگاه میکردند کلا من تا بحال چه جنس درجه یک یا دو چینی ندیدم که کیفیت داشته باشه سیاست چین برای ساخت کالا فروش به هر قیمتیه نه حفظ کیفیت

  3. هواوی اگه دست و دل بازیش گل کرده پس چرا جایزه های جشنواره هواوی استارز رو‌نمیده
    بنده تیرماه در جشنواره شرکت کردم و یک دستگاه p 20 pro بردم از اون زمان تا حالا فقط بنده رو سرکار گذاشتن هر دفعه هم که با شرکت هواوی تماس میگیرم فقط میگن پیگیری میکنیم حتی از گجت نیوز خواستم پیگیر جوایز جشنواره باشن که اونا هم مث شرکت هواوی الکی گفتن پیگیری میکنیم و هنوز که هنوز خبری نشده
    فقط خواستم بگم گول این حرکات و‌جشنواره های بیخود رو نخورید که فقط برای عوام فریبی هست!!!

  4. هواوی مذخرفه چون چینیه

  5. بابا توم از این کارار بکن مسخره هم نکن

  6. چیزی که در نهایت ارزشمنده احترام به قدرت خرید مخاطبان و مردم جهانه که اپل از اون بویی نبرده.
    اما هواوی با زیر برند (آنر) و شیائومی با تمامی محصولاتش این احترام رو برای مخاطبان قائل هستند.

    و شاید دوستان ندوند چرا اپل گوشی هاش رو گرون کرده:
    دلیلش فشار ترامپ برای انتقال کارخانه ها به خاک امریکاست.
    کارخانه هایی که بارها کارگران شرقی تبار آن بخاطر فشار کاری بالا دست به خودکشی زده اند.
    اما تو خاک آمریکا این خبرها نیست و بهداشت کار اولویت داره، اپل هم با گرونفروشی داره جبران مافات میکنه که نکنه ضرر کنه.
    ‌در نهایت انتقال کارخانه های اپل به آمریکا همش برکته:
    * هم اپل خوب ادب میشه و مجبور با قوانین واقعی و بهداشت کار روبرو بشه.
    * هم برای هزاران نفر امریکایی شغل ایجاد میشه، که اتفاق بسیار خوبیه.

  7. محمد جواد خان زاده درباری

    کمپانی هواوی مدیر عامل خاص و کاربلدی داره واقعا تحسینش میکنم

  8. اتفاقا تنها کار خوبی که اپل کرده همینه

  9. دهنت سرویس هواوی با این کارات

  10. خخخخخ باو هواوی خیلی شاخ شده

  11. والا کاش ما هم هدیه میگرفتیم

  12. بعد اگه ما اونجا بودیم پاوربانک مجانی که نمی دادن هیچ یچیزی هم از ما میگرفتن

  13. قشنگ اپل رو از وسط نصف کرد

  14. اپل حقشه ، باید همین پارسال ازش به دلیل کپی برداری طراحی ناو شکایت می کرد تا حال هواوی جا بیاد

  15. هواوی باید رقیب اصلیش که سامسونگه رو مسخره کنه نه اپل که دست نیافتنیه

  16. این هواوی هم بیکاره

  17. من طرفدار اپل نیستم اما میدونستید هواوی خودش سر تا پا دورغ و مسخره هست