ایرباد جدید هواوی فری بادز 2 پرو

ایرباد جدید هواوی را می‌توان با خود گوشی شارژ کرد

ایرباد جدید هواوی با نام فری بادز 2 پرو (Freebuds 2 Pro) در کنار دو گوشی هواوی میت 20 و هواوی میت 20 پرو رونمایی خواهد شد. ایرباد وایرلس هواوی را می‌توان با استفاده از گوشی هوشمند خود شارژ کرد که قابلیت بسیار جالبی محسوب می‌شود.

انتشار رندر جدید هواوی میت 20 پرو در کنار ایرباد جدید هواوی سبب شد پیش از رونمایی پرچمداران این شرکت به شکل ظاهری ایرباد فری بادز 2 پرو پی ببریم. اگرچه افزوده شدن یک جفت ایرباد وایرلس زیبا درون جعبه گوشی هواوی میت 20 و هواوی میت 20 پرو باید برای کاربران خوشحال‌کننده باشد،‌ اما آن‌ها بیشتر ناراحت و کمی عصبانی هستند، چرا که ایرباد جدید هواوی فری بادز 2 پرو حداقل بر اساس رندرها، کپی مستقیم ایرپاد اپل است!

بر اساس گفته‌های وب سایت WinFuture، یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های ایرباد جدید هواوی امکان شارژ کردن آن به صورت بی‌سیم با استفاده از گوشی میت 20 یا میت 20 پرو است. با توجه به پشتیبانی آن‌ها از شارژ Qi شاید بتوان ایرباد فری بادز 2 پرو را با استفاده از آیفون‌های جدید نیز شارژ کرد. به وسیله ایرباد جدید هواوی می‌توان به سادگی دستیار هوشمند گوگل اسیستنت را صدا زد و دستورات صوتی خود را به آن اعلام کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. هواوی روز به روز داره به نوک قله ی تک بودن نزدیک تر میشه

  2. چ باحال کارای جالبی انجام میده هواوی

  3. طراحیش واقعا زیباست

  4. تو ایر باد همیشه اپل اول بوده ولی شاید این بتونه جای اپل رو بگیره

  5. قابلیت خیلی خوبیه کار یه پاور بانک و انجام میده البته فقط واسه شارژ