گوشی نوبیا زد 18 اس

گوشی نوبیا زد 18 اس با نمایشگر دوگانه در تنا رویت شد

مشخصات فنی گوشی نوبیا زد 18 اس (ZTE Nubia Z18S) از طریق تنا لو رفت. ظاهرا گوشی جدید نوبیا زد ۱۸ اس به دو نمایشگر 6.26 و 5.1 اینچی مجهز می‌شود.

نوبیا مسیری تجربه را در عرضه تلفن های هوشمند در پیش گرفته است. چندی پیش، این شرکت از موبایل گیمینگ رد مجیک پرده برداشت و پس از آن، Z18 با نمایشگری که نسبت صفحه به بدنه آن به بیش از 90 درصد می‌رسید، پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفت. گوشی نوبیا زد 18 اس که پیش‌تر شاهد انتشار یک ویدیوی کوتاه از آن بودیم، می‌تواند روح تجربی این شرکت را به سطحی کاملا جدید ببرد. در واقع، طراحی این گوشی با دو نمایشگر، تا حد زیادی یادآور محصولات Yotaphone است.

البته بر خلاف یوتافون، Nubia از پنل تمام‌رنگی اولد به جای صفحه نمایشی با فناوری جوهر الکترونیکی استفاده خواهد کرد. در همین حال، انتشار مشخصات فنی دستگاهی با شماره مدل Nubia NX616J از طریق تنا، توجه ما را به خود جلب کرده است. تا این لحظه، هیچ‌کدام از تصاویری که معمولا در وب‌سایت این آژانس چینی می‌بینیم، در اختیار علاقه‌مندان قرار نگرفته است. با این حال، از همین حالا می‌توان در مورد برخی از مشخصه‌های سخت افزاری دستگاه صحبت کرد.

مشخصات فنی گوشی نوبیا زد 18 اس

سازندگان از نمایشگر 6.26 اینچی LCD با وضوح 1080×2280 در کنار نمایشگر ثانوی 5.1 اینچی OLED با وضوح 720×1520 بهره برده‌اند تا ما با یک طراحی کاملا جدید رو به رو باشیم. به نظر می‌رسد نوبیا Z18S با ابعاد 154.1 در 73.3 در 8.65 میلی‌متر و 178 گرم وزن تولید خواهد شد. قطعا این مشخصه‌ها Z18S را در مقایسه با برخی از پرچمداران ظریف، به دستگاهی سنگین و قطور تبدیل می‌کند؛ اما نه آن‌گونه که تصورش را می‌کردید. با در نظر گرفتن سخت افزار اضافی، یک باتری 3800 میلی‌آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین خواهد کرد.

پردازنده هشت هسته‌ای 2.64 گیگاهرتزی (که احتمالا اسنپدراگون 845 باشد)، 6 یا 8 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر ویژگی‌های قابل توجه اسمارت فون پیش رو است. ظاهرا خبری از پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD نیست و خریداران به صورت پیش‌فرض از اندروید 8.1 اوریو برخوردار خواهند شد.

گوشی نوبیا زد 18 اس

البته تناقضاتی هم میان این اطلاعات و ویدیویی که بالاتر ضمیمه شده است، دیده می‌شود. به عنوان نمونه، دوربین پشتی دوگانه گوشی نوبیا زد 18 اس در ویدیوی منتشرشده به وضوح مشخص است، در حالی که TENAA از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و دوربین پشتی تکی با سنسور 24 مگاپیکسلی خبر می‌دهد.

به هر صورت، انتظار می‌رود طی روزهای آینده، اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. این چینی ها چه ایده های عجبی غریبی میدن

  2. نوکیا که جونی گرفته هر روز خبر از یک نوع و مدل جدید از گوشی هاش به بیرون درز پیدا می‌کند امیدوارم بتونه که موفق باشه و رقیب شایسته ای برای کمپانی های بزرگ گوشی سازی به حساب اگرچه که خود را زمانی بزرگترین تولید کننده و برترین کمپانی تولید کننده گوشی های همراه به شمار می رفت

  3. فک نمیکنم خیلی جذاب باشه