موبایل منعطف سامسونگ

احتمال معرفی موبایل منعطف سامسونگ در رویداد نوامبر قوت گرفت

موبایل منعطف سامسونگ احتمالا نوامبر امسال معرفی خواهد شد. کره‌ای‌ها ممکن است از عبارت “The Future Unfolds” به عنوان شعار بازاریابی این محصول استفاده کنند.

آیا نام “Samsung Galaxy X” که سال 2017 به ثبت رسید، می‌تواند اسم موبایل انعطاف پذیر سامسونگ باشد؟ این سوالی‌ست که از سال گذشته و زمانی که مدیران نام Galaxy X را از طریق اداره مالکیت معنوی کره ثبت کردند، مطرح شده و ما هنوز پاسخی برای آن نداریم.

چندی پیش، مدیر ارشد اجرایی بخش موبایل سامسونگ یعنی دی جی کوه (DJ Koh)، توسعه موبایل انعطاف پذیر را تایید و اعلام کرد که این محصول در زودترین زمان ممکن معرفی می‌شود. اگرچه برخی از احتمال معرفی این محصول در کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ که نوامبر برگزار می‌شود، سخن می‌گویند، ولی ممکن است تا اواخر سال 2019 هم شاهد عرضه آن نباشیم.

حال اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ، نام تجاری “The Future Unfolds” را در اروپا ثبت کرده است؛ عبارتی که می‌تواند شعار بازاریابی موبایل منعطف این شرکت باشد. البته، این نام تجاری فاقد اطلاعات مربوط به محصول آینده کره‌ای‌ها بوده و ممکن است سامسونگ از آن برای تلویزیون‌ها، تبلت ها، لامپ‌های LED، سشوارها و ماشین‌های شستشو نیز استفاده کند. علاوه بر این، پیش‌تر نیز سازندگان دیگر، از این شعار برای محصولات خود استفاده کرده‌اند. ولی اگر این نام تجاری بابت موبایل منعطف سامسونگ به ثبت رسیده باشد، احتمال دارد نوامبر (آبان) شاهد معرفی رسمی اولین اسمارت فون با نمایشگر انعطاف پذیر باشیم.