ثبت نام اینترنتی ایران خودرو

زمان آغاز ثبت نام اینترنتی ایران خودرو در مهر ماه 97 + جزئیات کامل

زمان آغاز ثبت نام اینترنتی ایران خودرو در مهر ماه 97 اعلام شد. گروه صنعتی ایران خودرو جزئیات پیش فروش 53 هزار دستگاه خودرو از محصولات این شرکت از جمله خودروهای قابل عرضه در این طرح را اعلام کرد.

سرانجام زمان آغاز پیش فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اعلام شد. گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد پیش فروش 53 هزار دستگاه از محصولات این شرکت به منظور مدیریت بازار و صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان نهایی از روز سه شنبه 3 مهر 1397 به صورت اینترنتی آغاز می‌شود و ثبت نام طی 6 روز ادامه خواهد داشت. مصطفی خان کرمی، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در ادامه، سایر جزئیات مربوط به ثبت نام اینترنتی ایران خودرو را اعلام کرد.

به گفته خان کرمی، در این طرح پیش فروش، خودروهای پژو 206 تیپ 2، پژو 206 تیپ 5، پژو 405 جی ال ایکس، سمند ال ایکس، سورن ELX، رانا، دنا و وانت آریسان به مشتریان عرضه می‌شود. وی همچنین گفت در ثبت نام اینترنتی ایران خودرو به منظور جلوگیری از ترافیک مشتریان بر روی وب سایت فروش و اتلاف وقت و سرعت بخشیدن به فرایند ثبت نام، کد ملی مشتریان بر اساس رقم سمت راست به شش گروه تفکیک می‌شود و در هر روز فقط مشتریان با کد ملی تعیین شده می‌توانند ثبت نام را انجام دهند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط ایران خودرو، دارندگان کد ملی با رقم سمت راست عدد 1 در روز سه شنبه 3 مهر، کد ملی با رقم سمت راست اعداد 2 و 3 در روز چهارشنبه 4 مهر، کد ملی با رقم سمت راست اعداد 4 و 5 در روز پنجشنبه 5 مهر، کد ملی با رقم سمت راست اعداد 6 و 7 در روز شنبه 7 مهر، کد ملی با رقم سمت راست اعداد 8 و 9 در روز یکشنبه 8 مهر و کد ملی با رقم سمت راست عدد 0 در روز دوشنبه 9 مهرماه می‌توانند در طرح پیش فروش جدید ایران خودرو ثبت نام کنند. خان کرمی یادآور شد ظرفیت پیش فروش محصولات ایران خودرو در این طرح جدید بین روزهای مختلف و کد ملی‌های متفاوت تقسیم شده و اطمینان داده می‌شود که خودروها به دست مصرف کنندگان واقعی برسد.

شروط ثبت نام اینترنتی ایران خودرو

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در مورد سایر محدودیت‌های ایجاد شده در طرح پیش فروش 53 هزار دستگاه از محصولات این شرکت گفت محدود کردن ثبت نام برای خودرو اولی‌ها و یا افراد فاقد خودرو با اعتماد به مشتریان و تکمیل فرم خود اظهاری در برنامه قرار گرفته است. همچنین افرادی که در 18 ماه گذشته از ایران خودرو خرید کرده‌اند امکان ثبت نام در این طرح را نخواهند داشت. علاوه بر آن، لیست کد ملی مشتریانی که در ثبت نام اخیر سایپا موفق به ثبت نام شده‌اند از شرکت سایپا گرفته شده و این دسته از افراد نیز نمی‌توانند در فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو ثبت نام کنند.

خان کرمی خاطرنشان کرد شرکت ایران خودرو به دنبال فروش خودرو به مصرف کنندگان واقعی است و به همین دلیل در فرایند ثبت نام اینترنتی خود مواردی مانند داشتن گواهینامه و عدم مالکیت خودرو در زمان ثبت نام به صورت خود اظهاری اخذ و در زمان تحویل خودرو بر اساس استعلام‌های لازم راستی آزمایی خواهد شد. در صورت اثبات خود اظهاری اشتباه، اصل ودیعه در زمان تحویل عینا مسترد می‌شود.

همین‌طور در راستای افزایش اعتماد مشتریان، گروه صنعتی ایران خودرو امکانی را در وب سایت خود ایجاد کرده تا لیست مشتریانی که موفق به ثبت نام شده‌اند برای عموم قابل مشاهده باشد. البته این امکان با حفظ حریم شخصی افراد و به صورت نمایش نام خانوادگی و چند شماره از کد ملی پس از 5 دقیقه از ثبت نام نهایی قابل رویت خواهد بود. جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو به زودی اعلام می‌شود و مشتریان برای ثبت نام اینترنتی ایران خودرو می‌توانند در روزهای مقرر به وب سایت این شرکت مراجعه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

15 دیدگاه

  1. بابا همش سرکاریه کدوم ثبت نام چه کشکی چه پشمی من از ساعت ۸ دارم سعی میکنم ثبت نام کنم ولی کو…..

  2. محمدحسین عموئی کنارسری

    چرا جدول ثبت نام را پیدا نمی کنیم لطفا رهنمائی کنید

  3. سلام چگونه میتوانیم ثبت نام کنیم لطفا راهنمایی کنید ممنون

  4. مودیران ایرانخودرو یه فکر برای خودرهای توقیفی کنند که بعضی از مردم نقدی از کسانی که اقساطی گرفتند خریدن و صاحب اصلی اقساط را پرداخت نکرده و خریدار الان سرگردان و مورد ظلم قرار گرفته چون ایرانخودرو ماشین را توقیف زده و فروشنده هم جواب نمیده

  5. پژو۴۰۵دوگانهسوز

  6. ثبت نام اینترنتی کدام سایت هستش

  7. خاک برسر مدیران ایران خودرو

  8. خوبه . فقط کاش اگه تعداد افراد با رقم اخر کد ملی مختلف با هم برابره (احتمالا اینطوره) کاش یا طی 5 روز یا طی 10 روز ثبت نام میکردن. چرا افراد 1 و 0 روز مجزا دارن و بقیه 2 گروه باهمند. اینطوری برای گروههای دیگه اجحاف میشه. مگر اینکه ظرفیت مربوط به اون روز ها (با توجه به 2 گروه بودنشان) 2 برابر ظرفیت فروش مربوط به روز گروه 1 و روز گروه 0 باشه. که البته باز هم ترافیک روز برای اونها 2 برابره. البته امیدواریم برای کنترل بیشتر ترافیک، علاوه بر این تقسیم بندی که حکما در اون در همون صفحه اول باید کد ملی طرف رو بگیره و اگر کدش به روز نخوره اجازه ورود به بخش خرید رو نده که ترافیک الکی برای خریداران اون روز ایجاد نشه. همچنین بهتره در هر روز هم مثل سایپا یک ربع یک ربع بیان و اجازه ورود بدهند تا هر خریدی بطور مطمئن تا انتهاش پیش بره

  9. سلام. خیلی خوبه. دستشون درد نکنه با شرایط خوبشون. امیدواریم دیگه مشتریان غیر واقعی نیان تا ماها که حدود 6-7ماهه خودرو میخوایم بتونیم بخریم. فقط امیدوارم هر 53 هزار خودرو رو روز اول برای فروش فعال نکنن. چون اینطوری در حق کدهای ملی بعد 1 اجحاف میشه. بلکه باید در روز اول 53/6 هزار خودرو برای فروش بذارن… بهمین ترتیب برای روز آخر هم همینه. تا فرد روز آخری هم به همون راحتی فرد روز اولی و با شرایط تحویل یکسانی بتونه خودرو بگیره و شرایط خوبها و تحویل زودها پر نشن

  10. قیمت روز خودرو ها الان چقدره؟؟؟

  11. تبریز اخره خیابان طالقانی کوی امام رضا کوچه طالقانی پ۱

  12. محمد جواد خان زاده درباری

    اقا خیلی ممنون بابت خبرتون من میخوام بنویسم