گلکسی جی 4 پلاس

قیمت دو گوشی ارزان قیمت گلکسی جی 4 پلاس و گلکسی جی 6 پلاس اعلام شد

قیمت دو گوشی سامسونگ گلکسی جی 4 پلاس (+Samsung Galaxy J4) و سامسونگ گلکسی جی 6 پلاس (+Samsung Galaxy J6) چند روز بعد از رونمایی رسمی آن‌ها اعلام شد. قیمت نسخه پایه گلکسی J4 پلاس تنها 150 دلار است.

سامسونگ گلکسی جی 6 پلاس و گلکسی جی 4 پلاس را چند روز پیش رونمایی کرد و حالا با گذشت کمتر از یک هفته، قیمت گلکسی J4 پلاس و گلکسی J6 پلاس نیز مشخص شده است. البته امکان خرید این دو گوشی در حال حاضر فقط در کشور هند میسر است، اما سایر کاربران نیز با اطلاع از قیمت 150 دلاری و 220 دلاری دو گوشی احتمالا مشتاق به خرید آن‌ها خواهند شد. انتظار می‌رود طی چند هفته آتی، سامسونگ گلکسی جی 4 پلاس و گلکسی جی 6 پلاس به بازارهای دیگر کشورهایی آسیایی نیز عرضه شود.

گلکسی جی 4 پلاس در رنگ‌های طلایی، مشکی و آبی و مدل +J6 در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز عرضه خواهد شد. رونمایی این دو گوشی سبب سورپرایز شدن ما نشد، چرا که از قبل از وجود چنین محصولاتی آگاه بوده و حتی به گوشه‌هایی از قابلیت‌هایشان پیش از رونمایی رسمی پی برده بودیم، اما قیمت دو میان‌رده جدید سامسونگ ما را کمی سورپرایز کرد. البته، با توجه به قابلیت‌های گلکسی جی 4 پلاس و گلکسی جی 6 پلاس، قیمت‌هایی بالاتر از این نیز انتظار نمی‌رود.

سامسونگ گلکسی جی 6 پلاس و برادرش، هر دو مجهز به نمایشگری 6 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس بوده و از تراشه اسنپدراگون 450 قدرت می‌گیرند. ظرفیت باتری هر دو مدل نیز برابر 3300 میلی‌آمپر ساعت است. یکی از تفاوت‌های این دو گوشی را باید مربوط به میزان حافظه رم دانست، به طوری که ظرفیت حافظه اصلی دو نسخه گلکسی جی 4 پلاس به ترتیب 2 گیگابایت و 3 گیگابایت و ظرفیت حافظه رم نسخه‌های گلکسی جی 6 پلاس به ترتیب 3 گیگابایت و 4 گیگابایت است. همچنین مدل J6 پلاس به دوربین دوگانه دارای سنسورهای 13 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی مجهز شده است، در حالی که در مدل J4 پلاس شاهد یک دوربین اصلی تک سنسور 13 مگاپیکسلی است.