کالبدشکافی اپل واچ 4

کالبدشکافی اپل واچ راز طراحی زیبای آن را فاش کرد

اپل واچ سری 4 (Apple Watch Series 4) چندی پیش همراه با آیفون‌های جدید رونمایی شد. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ساعت هوشمند اپل واچ 4 داشتن ظاهری بدون حاشیه و زیباست و حالا کالبدشکافی اپل واچ 4 راز رسیدن اپل به این طراحی را فاش کرده است.

اپل واچ سری 4 با ظاهری زیبا تحت دو نسخه مختلف عرضه شد. دو نسل پیشین ساعت‌های هوشمند اپل در دو نسخه 38 میلی‌متری و 42 میلی‌متری عرضه می‌شدند، اما در اپل واچ 4، اگرچه اندازه این نسخه‌ها به 40 میلی‌‌متر و 44 میلی‌متر افزایش پیدا کرده است، اما ابعاد کلی ساعت تغییری نداشته و حتی زیباتر از قبل شده است. اطراف نمایشگر این ساعت حقیقتا حاشیه‌های کمی وجود دارد. تیم iFixit تصمیم گرفت به وسیله کالبدشکافی اپل واچ 4 دارای اندازه 44 میلی‌متر، به راز پشت این طراحی اسرارآمیز پی ببرد.

کالبدشکافی اپل واچ 4 نشان داد اگرچه تعویض نمایشگر آن بسیار دشوار است، اما همچنین امری شدنی محسوب می‌شود، چرا که با داشتن ابزارهای نه چندان تخصصی می‌توان نمایشگر LTPO OLED Retina ساعت را جدا کرد. سه کابل، نمایشگر را در سر جایش نگه داشته‌اند، چیزی که در کالبدشکافی ساعت‌های پیشین اپل نیز دیده بودیم. به محض جدا کردن این کابل‌ها، به باتری ساعت خواهید رسید.

برخلاف تصور، تعویض باتری همچون نحوه دسترسی به آن راحت نیست، چرا که با پیچ‌های بسیار ریزی در سر جایش محکم شده است. اپل واچ 4 با وجود داشتن بدنه‌ای جمع و جورتر، باتری بزرگتری در مقایسه با دو نسل پیشین دارد.

تصویر کالبدشکافی اپل واچ 4

کالبدشکافی اپل واچ 4

انتظار می‌رود باتری 291 میلی‌آمپر ساعتی اپل واچ 4، با یک مرتبه شارژ کامل برای 18 ساعت استفاده مداوم دوام بیاورد. یکی دیگر از جذابیت‌های کالبدشکافی اپل واچ 4 دیدن پردازنده دو هسته‌ای جدید آن با نام S4 است که به ادعای سازنده، عملکرد آن در مقایسه با پردازنده S3 اپل واچ 3 دو برابر شده است. تیم iFixit در نهایت به قابل تعمیر بودن اپل واچ 4 امتیاز شش را از ده اعطا کرد. با در نظر گرفتن این موضوع که محصول مورد بررسی، ساخت دست اپل است، دریافت امتیاز 6 کاملا قابل قبول به شمار می‌رود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. میشه فیلم. کالبد شکافی هم بزارید البته دوبله

  2. بچه ها بازی رد دد2 رو پیش خرید نکنید میگن کسایی که پیش خرید گردن کنسولشون با مشکل مواجه شده بعد یهویی اتیش گرفته و خونه رو سوزانده