بسته اینترنتی ایرانسل

حکایت قیمت اشتباه بسته اینترنتی ایرانسل و شکایت خریداران

اشتباه ایرانسل در فروش یک بسته اینترنتی با قیمت پایین‌تر و به دنبال آن، صفر کردن حجم بسته مشترکان، باعث اعتراض خریداران شده است. اما ماجرای قیمت اشتباه بسته اینترنتی ایرانسل از چه قرار بود؟

در روز اول مهرماه 1397 ایرانسل اشتباه عجیبی در فروش یک بسته اینترنتی مرتکب شد که در ادامه، حواشی و دردسرهایی را به وجود آورد. به تازگی پیامی در شبکه‌های مجازی دست به دست شد که کاربران می‌توانند بسته اینترنتی 48 گیگابایتی 6 ماهه ایرانسل را با قیمت 12 هزار و 535 تومان خریداری کنند، در حالی که قیمت اصلی این بسته اینترنتی ایرانسل 115 هزار تومان بوده است. در واقع ارزش این بسته به جای 1150000 ریال، معادل 115000 ریال درج شده بود که این مبلغ در هنگام خرید به اضافه مالیات بر ارزش افزوده به 125350 ریال می‌رسید.

پس از این اتفاق تعداد زیادی از مشترکان ایرانسل از فرصت استفاده کردند و بسته اینترنتی ایرانسل را خریداری و فعال کردند. ساعاتی بعد، مسئولان ایرانسل متوجه باگ موجود در سیستم فروش خود شدند و بدون اطلاع قبلی، علاوه بر حذف این بسته، حجم اینترنت خریداران را صفر کردند و هیچ مبلغی را هم به آنها عودت ندادند.

شکایت خریداران بسته اینترنتی ایرانسل

مشترکان از این اقدام ایرانسل به شدت عصبانی هستند و می‌گویند بسته‌ی مذکور با این قیمت به فروش رسیده و ما هم خریداری کردیم. حالا این که بدون اجازه از حجم ما برداشته شود و پولمان هم برگردانده نشود از نظر اخلاقی درست نیست. بهتر بود اپراتور ایرانسل حداقل یک بیانیه صادر می‌کرد یا از طریق پیامک اطلاع می‌داد. حتی برخی کاربران ادعا می‌کنند که آنها بسته‌ای که قیمت آن اشتباه شده بود را نخریده‌اند و بسته‌ی دیگری را فعال کرده بودند، اما حجم اینترنت آنها هم صفر شده است که البته فعلا مشخص نیست آیا این ادعا نیز واقعیت دارد یا خیر.

در هر صورت، واضح است که این اتفاق بر اثر یک اشتباه محاسباتی در فروش بسته اینترنتی ایرانسل رخ داده و شرکت ایرانسل نیز اشتباه خود را با یک عمل نادرست دیگر یعنی صفر کردن حجم اینترنت مشترکان بدون اطلاع قبلی تلافی کرده است، اما حداقل امیدوایم این اپراتور هر چه زودتر وجه پرداختی خریداران این بسته را به آنها بازگرداند. تاکنون مسئولان ایرانسل واکنش رسمی به این موضوع نداشته‌اند، اما یکی از کارشناسان این اپراتور می‌گوید با توجه به تعداد زیاد مشترکانی که این بسته اینترنتی ایرانسل را خریده بودند، وجه پرداختی آنها به مرور عودت داده می‌شود. یکی از کاربران نیز می‌گوید در تماس با اپراتور ایرانسل به او گفته شده ظرف یک هفته آینده به جای مبلغ پرداخت شده، به حسابش شارژ واریز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. نمی فهمم 2 تا 7 صبح یعنی چه؟؟ یعنی واقعا نیازی نیست بخوابیم؟؟ فرهنگ ما رو به کجا سوق میدن؟ همه تو فکر پول و درآمد و قاپیدنن هیچکس به فکر سلامتی ما نیست!!!!!!!

  2. از ایرانسل همچین اشتباهاتی بعیده

  3. مردم هم اگه انصاف داشتن به ایرانسل میگفتن یه همچین قیمتی هست به نظر من ایرانسل کار اشتباهی نکرده

  4. احمد رضااااااااااااا کجایی بیا یه نظری اینجا بزن

  5. بابا خوب میتونستن بگن اینم شیرینی بوده چه میدونم چیزی که از اونا کم نمیشه واقعا حرکت ایرانسل زشت بوده

  6. لعنت به این اپراتورهاى دزد مال مردم خووووووووور

  7. الان اون دوستی که همش میگفت مردم شهید پرور و ولایت مدار این کارو میکنن اون کارو میکنن کجاس

    توروز روشن در یک کشور اسلامی که ادعا داره همه دنیا بدن فقط ما خوبیم دزدی میکنن هیشکی هم هیچی نمیگه

    یعنی کسی به این دزدا کاری نداره

    ایرانسل بسته tdlte داره مثلا 300 گیگ 100تاش روزه 200تاش از 2 تا 7 صبح پول 300 هم میگیره
    آخه من موندم از 2 تا 7 کی بیداره که 200 گیگو مصرف کنه یعنی دزدی با کلا شرعی