سامسونگ گلکسی پی 30

شاید گلکسی پی 30 اولین گوشی سامسونگ با حسگر اثر انگشت روی نمایشگر باشد

به تازگی گمانه‌زنی‌هایی مطرح شده است که در صورت صحت آن‌ها، باید اعضای خانواده گلکسی پی 30 (Galaxy P30) را به جای خانواده گلکسی اس 10، اولین گوشی های سامسونگ بدانیم که مجهز به حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش خواهند بود.

در حالی که با گلکسی ای 7  2018، سرانجام وجود ماژول دوربین سه‌گانه در محصولات سامسونگ به واقعیت بدل شد؛ کمپانی کره‌ای هنوز به انتظار علاقه‌مندان برای رونمایی از گوشی هوشمندی که مجهز به حسگر اثر انگشت روی نمایشگر باشد پایان نداده است. به تازگی اما در شبکه اجتماعی ویبو، شایعاتی مطرح شده و از گلکسی پی 30 و گلکسی پی 30 پلاس به عنوان اولین گوشی های برخوردار سامسونگ از این تکنولوژی یاد شده است.

سامسونگ گلکسی A7 2018

سامسونگ گلکسی ای 7 2018

البته پیش از مطرح شدن نام سری گلکسی P، تصور می‌شد اعضای خانواده گلکسی اس 10 که بنابر گزارش‌ها در چهار مدل مختلف عرضه خواهند شد، پای این تکنولوژی را به محصولات سامسونگ باز کنند.

احتمال ورود خانواده سامسونگ گلکسی پی 30 به بازار چین در سال جاری میلادی

وب‌سایت Sammobile نیز در گزارشی به احتمال عرضه یک سری کاملا تازه از گوشی های هوشمند سامسونگ با تجهیز به حسگر اثر انگشت روی نمایشگر پرداخته است. با این اوصاف هیچ بعید نیست که گلکسی پی 30 و پی 30 پلاس، حتی زودتر از گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس رونمایی شوند و در بهره‌مندی از این تکنولوژی، نخستین گوشی های کره‌ای لقب بگیرند. این وب‌سایت به شماره مدل SM-G6200 و احتمال محدود بودن عرضه خانواده گلکسی پی 30 به بازار چین نیز اشاره کرده است.

انتظار می‌رود این دو دستگاه به نوعی از حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش که از تکنولوژی پیشرفته اولتراسونیک کوالکام نشات می‌گیرد، تجهیز شوند. اما از سوی دیگر گمانه‌زنی‌هایی نیز مبنی بر تعبیه نمایشگر LCD در سامسونگ گلکسی پی 30 و پی 30 پلاس وجود دارد که در این صورت، باید وجود تکنولوژی کوالکام را در این گوشی ها منتفی و برخورداری آن‌ها از نوعی حسگر اثر انگشت اپتیکال را مفروض دانست.

هنوز به طور قطع نمی‌توان گفت که سران سامسونگ چه برنامه‌ای برای اعضای خانواده گلکسی پی 30 در سر دارند؛ اما امید می‌رود که تا پیش از پایان سال جاری میلادی، شاهد رونمایی از این دو و وجود تکنولوژی یاد شده در آن‌ها باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. رنگ صورتیش جذابه

    • جدای از این موضوع سامسونگ نمیدونم چرا گیر داده به این طراحی دقیقا گلکسی ای هم همینطوریه قیافش و اس ده هم چیزایی که از قیافش پخش میشه البته احتمالی شبیه همینه

  2. پی 30 دیگه از کجا در اومد تا حالا اسمی ازش نبود

  3. جناب نویسنده یا مترجم اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر قرار میگیره نه رویه نمایشگر.