رندرهای رسمی هواوی میت 20 پرو

انتشار رندرهای رسمی هواوی میت 20 پرو و خودنمایی این پرچمدار در سه رنگ مختلف

پس از درز تصاویر پرشمار از پرچمدار آتی هواوی در هفته‌های اخیر، اینک رندرهای رسمی هواوی میت 20 پرو نیز انتشار یافته است. این تصاویر، طراحی نهایی و همین‌طور رنگ‌های قابل عرضه‌ی میت ۲۰ پرو را نمایان کرده‌اند.

در انطباق با اطلاعات فاش شده‌ی پیشین، هواوی میت 20 پرو نیز حداقل از یک جنبه، در مسیر برخی از پرچمداران اخیر سامسونگ قدم برمی‌دارد و کمپانی چینی این پرچمدار را با نمایشگر آمولد 6.3 اینچی و لبه‌های خمیده معرفی خواهد کرد. البته آن‌طور که رندرهای رسمی هواوی میت 20 پرو نشان می‌دهند، حاشیه زیر نمایشگر (چانه) در این گوشی بسیار باریک‌تر جلوه می‌کند.

ضمن اینکه برخلاف پرچمداران سامسونگ، در بخش فوقانی نمایشگر می‌توان بریدگی ناچ را دید که از دوربین سلفی، اسپیکر مکالمه و یک تکنولوژی جدید تشخیص چهره میزبانی می‌کند. در مبحث ویژگی‌های امنیتی میت 20 پرو، وجود حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش نیز در آن گزارش شده است.

رندرهای رسمی هواوی میت 20 پرو

آنچه که در پنل پشتی این پرچمدار به چشم می‌آید، خمیده بودن کناره‌های آن است تا احتمالا احساس بهتری هنگام در دست گرفتن گوشی برای کاربران ایجاد شود. یک ماژول مربعی شکل و بزرگ هم در آن خودنمایی می‌کند که محل تعبیه سه سنسور دوربین و یک فلش LED دوگانه است. همانند سایر مدل‌های پریمیوم هواوی، میت 20 پرو نیز مجهز به لنزهای لایکا خواهد بود. همچنین در این رندرها، یک دکمه پاور قرمز رنگ که روی فریم کناری دستگاه قرار دارد را می‌توان دید.

اما از قطعات داخلی این پرچمدار باید به وجود تراشه جدید کایرین 980 به همراه حداقل 6 گیگابایت حافظه رم اشاره کنیم. انتظار می‌رود این مجموعه سخت افزاری، حداقل با 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی (بدون امکان استفاده از کارت حافظه) تکمیل شود. سازگاری باتری دستگاه نیز که گفته می‌شود ظرفیت 4200 میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت، با فناوری شارژ پرسرعت (هم بی‌سیم و هم سیم‌دار) دور از ذهن نیست. از حیث نرم افزاری نیز انتظار می‌رود هواوی میت 20 پرو دارای سیستم عامل پیش‌فرض اندروید 9 پای باشد.

بر اساس اعلام رسمی کمپانی چینی، مراسم معرفی این پرچمدار به همراه مدل استاندارد میت 20 و نسخه جدید ایرباد وایرلس هواوی، در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) در شهر لندن برگزار می‌شود و احتمالا از اواخر ماه نیز به فروش خواهد رسید.

با توجه به رندرهای رسمی هواوی میت 20 پرو ، باید وجود آپشن‌های رنگ مشکی، آبی و شفقی را برای خریداران قطعی دانست؛ ضمن اینکه گفته شده نسخه سبز رنگ دستگاه هم در دست تولید است.

رندرهای رسمی هواوی میت 20 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. با طراحی ظاهری دوربینش حال نکردم

  2. اقا این گوشی از این رنگای خوشگل که پی 20 پرو داشت نداره همون رنگش که از هر طرف نگاش میکردی یه رنگ نشون میداد؟