هواوی نوا 3 آی قرمز

هواوی نوا 3 آی قرمز در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی عرضه شد

فروش هواوی نوا 3 آی قرمز (Huawei Nova 3i) در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی آغاز شد. در ادامه، نگاهی به قیمت نسخه‌های مختلف مدل قرمز نوا ۳ آی خواهیم داشت.

اواخر تیرماه بود که هواوی گوشی Nova 3i را با تراشه کایرین 710 معرفی کرد. این موبایل میان رده که با نام +P Smart در بازار اروپا به فروش می‌رسد، در ابتدا در رنگ‌های مشکی، سفید و بنفش (Iris Purple) در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گرفت. ظاهرا حالا کاربران می‌توانند این موبایل خوش‌ساخت را با رنگ جدید قرمز نیز خریداری کنند.

قیمت هواوی نوا 3 آی قرمز

هم‌اکنون فروش هواوی نوا 3 آی قرمز در دو مدل مختلف با 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی از طریق فروشگاه اینترنتی Vmall آغاز شده است. علاقه‌مندان به خرید این گوشی باید به ترتیب 290 و 320 دلار را برای نسخه‌های 4 و 6 گیگابایتی پرداخت کنند.

نوا 3i نسخه مقرون‌به‌صرفه نوا 3 بوده و با ابعاد تقریبا یکسان، بسیاری از مشخصه‌های فنی آنها یکسان است. علی‌رغم به‌کارگیری سنسور 24 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی، خریداران از دوربین پشتی 16 + 2 مگاپیکسلی (به جای 16 + 24 مگاپیکسلی در نوا 3) برخوردار خواهند شد. یک باتری 3340 میلی‌آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند. هرچند، به خاطر عدم پشتیبانی چیپست از فناوری SuperCharge، خبری از شارژ سریع در این گوشی نیست.