رابط کاربری EMUI 9.0

پیشرفت‌های انقلابی در رابط کاربری EMUI 9.0 هواوی

رابط کاربری EMUI 9.0 به عنوان جدیدترین نسخه‌ی رابط کاربری هواوی، منطبق بر اندروید پی در نمایشگاه ایفا 2018 معرفی شد. در این مطلب قصد داریم مهم‌ترین پیشرفت‌های این نسخه از رابط کاربری هواوی را بررسی کنیم.

اکنون که در سه ماهه سوم سال 2018 به سر می‌بریم شاهد معرفی ششمین نسل از رابط کاربری هواوی با نام EMUI به بازار هستیم. هم اکنون این رابط کاربری سفارشی شده مبتنی بر سیستم عامل اندروید، شرکت هواوی را قادر به سرویس‌دهی به 350 میلیون کاربر فعال گوشی های هوشمند این شرکت در سراسر جهان ساخته است. هواوی جدیدترین نسخه‌ی رابط کاربری خود با نام EMUI 9.0 که منطبق بر جدیدترین نسخه اندروید یعنی Android P است را در نمایشگاه IFA 2018 در برلین رونمایی کرد.

رابط کاربری EMUI 9.0 هواوی با هدف هوشمندتر کردن زندگی روزمره کاربران، پیشرفت‌های جدیدی را در زمینه رابط کاربری مد نظر قرار داده که در ادامه به 5 مورد از آنها اشاره می‌کنیم.

5 ویژگی جدید در رابط کاربری EMUI 9.0

رابط بهتر

در طراحی رابط کاربری، سادگی و سازگاری به عنوان دو فاکتور مهم در ایجاد یک تجربه با کیفیت برای کاربران در نظر گرفته می‌شوند. هواوی با بازبینی و تلفیق منوی تنظیمات و در نتیجه حذف نزدیک به 10 درصد از آیکون‌های کم استفاده و یا قرار دادن آنها در قسمت تنظیمات پیشرفته سعی در ساده‌سازی هر چه بیشتر و کاربردی‌تر منوی تنظیمات داشته است. چرا که بعضی از کاربران ترجیح می‌دهند کنترل کلی بر روی دستگاه‌های خود داشته باشند، در حالی که گروهی دیگر از کاربران می‌خواهند همه چیز را ساده و واضح و قابل دسترس نگه دارند. از این رو هواوی با این روش کوشیده است هر دو گروه از مخاطبین خود را راضی نگه دارد.

رابط کاربری EMUI 9.0

علاوه منوی تنظیمات، هواوی در رابط کاربری EMUI 9.0 نحوه چیدمان المان‌ها را بهینه کرده است. در EMUI 9.0 المان‌های تصویری اصلی به نحوه قرار گرفته‌اند که استرس و تنش چشمی کاربران را کاهش داده و تجربه لذت‌بخش‌تری برای آنها در حین کار فراهم کنند. همچنین آیکون‌های کاربردی زیادی هم به بخش پایینی صفحه نمایش انتقال پیدا کرده‌اند تا کاربرانی که مایل به کار با یک دست با گوشی خود هستند راحتی بیشتری داشته باشند.

الهام گرفته از طبیعت

رابط کاربری EMUI 9.0 با بهره‌گیری هوشمندانه از رنگ‌های موجود در طبیعت تجربه ملایم‌تر و دلپذیرتری را برای کاربران به نمایش گذاشته است. برخی المان‌های گرافیکی این رابط کاربری با الهام از طبیعت دوباره باز طراحی و رنگ‌آمیزی شده‌اند. پس از رنگ‌های منحصربه‌فرد نوبت به اصوات خاص گرفته شده از دل طبیعت می‌رسد که هواوی برای زنگ موبایل‌های هوشمند خود برگزیده است، صداهایی شامل افتادن قطرات آب تا صدای پرندگان که تجربه‌ی آرامش‌بخشی را برای کاربران به ارمغان آورده است.

رابط کاربری EMUI 9.0

تندرستی دیجیتال

هواوی در رابط کاربری EMUI 9.0 همچنین امکاناتی برای تندرستی کاربران در نظر گرفته است تا از این طریق بتوانند زمان استفاده از گوشی های هوشمند خود را بهتر مدیریت کنند. در این رابط کاربری این امکان وجود دارد تا میزان زمان استفاده کاربران از هر نرم افزار بررسی و کنترل شود. همچنین برای کمک به حفظ سلامت کودکان این امکان برای پدر و مادرها فراهم شده تا بتوانند میزان استفاده از اپلیکیشن‌های خاص را مدیریت کنند. گزینه‌ی سیاه و سفید کردن صفحه نمایش نیز برای اوقات قبل از خواب و کمک به آرامش چشم‌ها در این رابط کاربری نظر گرفته شده است.

رابط کاربری EMUI 9.0

GPU Turbo 2.0

رابط کاربری جدید هواوی EMUI 9.0 انتخابی ایده‌آل برای کاربران علاقه‌مند به بازی های کامپیوتری می‌باشد، چرا که به تکنولوژی پردازنده گرافیکی GPU Turbo 2.0 مجهز شده است. این کمپانی همچنین تلاش کرده است روان بودن مکانیزم تشخیص لمسی صفحه نمایش را تا 36 درصد بهبود دهد.

امنیت بالا

رابط کاربری EMUI 9.0 با قابلیت Password Vault کاربران را قادر می‌سازد تا بتوانند بدون هیچ نگرانی تمام کلمات عبور خود را با امنیت کامل در گوشی خود ذخیره کنند. این داده‌های ارزشمند با رمزگذاری بسیار قدرتمند در گوشی ذخیره می‌شوند و کاربران با خیال راحت می‌توانند آنها را در محل با اطمینان کامل و خیال راحت ذخیره کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اینا اخه پیشرفته ؟؟؟؟

  2. من رابط کاربری هواوی رو خیلی دوست دارم با سونی