هواوی آنر 8 سی

افشای مشخصات هواوی آنر 8 سی در فاصله دو هفته‌ای تا رونمایی از آن

هواوی آنر 8 سی (Huawei Honor 8C) از جمله گوشی های هوشمند کمپانی چینی است که در آستانه رونمایی قرار دارد و در حالی که دعوتنامه مراسم به تاریخ یازدهم اکتبر برای مخاطبان ارسال شده، مشخصات آنر ۸ سی نیز از طریق رگولاتوری چین، آشکار شده است.

بر اساس اطلاعات درج شده در وب‌سایت تنا (TENAA)، باید گفت که هواوی آنر 8 سی ادامه دهنده‌ی راه آنر 7 سی است که در بهار سال جاری عرضه شده بود. همچنین این محصول تازه را می‌توان نسخه کوچکتر و مقرون به صرفه‌تر آنر 8 ایکس نیز در نظر گرفت.

هواوی آنر 8 سی در تاریخ نوزدهم مهر ماه معرفی خواهد شد

پنل LCD دستگاه، سایز 6.28 اینچی و وضوح 1520 در 720 پیکسل دارد. این سایز نامتعارف (با اعشار 0.28) و همین‌طور کشیده بودن نمایشگر گوشی را باید دلیلی بر وجود بریدگی ناچ در آن دانست.

چیپست تعبیه شده در هواوی آنر 8 سی، به طور قطع کایرین 710 که در آنر 8 ایکس مورد استفاده قرار گرفته بود، نیست و احتمالا کمپانی چینی اسنپدراگون 450 را جایگزین خواهد کرد؛ تراشه‌ای که در آنر 7 سی نیز به‌کارگیری شده بود. البته نکته مثبت، ظرفیت حداقل 4 گیگابایتی رم دستگاه است؛ حافظه داخلی آن نیز 32 یا 64 گیگابایتی خواهد بود.

مشخصات اپتیک هواوی آنر 8 سی شامل دوربین دوگانه 2+13 مگاپیکسلی در پنل پشتی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی می‌شود. این مشخصات، یادآور مجموعه دوربین تعبیه شده در آنر 7 سی است و البته به پای دوربین‌های آنر 8 ایکس نمی‌رسد.

هواوی آنر 8 سی

از باتری 3900 میلی‌آمپر ساعتی آنر 8 سی اما، باید به عنوان نقطه قوت آن نسبت به دو مدل دیگر یاد کرد. در واقع این ظرفیت باتری، 900mAh از آنر 7 سی و حتی 150mAh از آنر 8 ایکس بیشتر است. البته از آنجایی که یک شارژ با توان خروجی 10 وات به همراه این مدل‌ها عرضه می‌شود، نباید انتظار شارژ پرسرعت را داشته باشید.

در مورد قیمت هواوی آنر 8 سی نیز با توجه به مبلغ فروش 137 دلاری آنر 7 سی در ابتدای عرضه، می‌توان همین حدود قیمت را پیش‌بینی کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. این میان رده س دیگه ؟؟

  2. مشخصاتی نداره خیلی عقب افتاده س نسبت به الان

  3. دلار شده 17 ینی دیگه هیچی

  4. وا مگه ناچ این گوشی قطره ای نبود پس چرا خطی شده بخدا دارم دیگه از دست هواوی دیوانه میشم