والپیپرهای گوگل پیکسل 3 ایکس ال

دانلود تمام والپیپرهای گوگل پیکسل 3 ایکس ال

والپیپرهای گوگل پیکسل 3 ایکس ال (Google Pixel 3 XL) پیش از معرفی رسمی لو رفتند. در ادامه می‌توانید والپیپرهای گوگل پیکسل ۳ ایکس ال را دانلود کنید.

چند روز پیش، رندرهای پرچمدار جدید گوگل در رنگ‌های مشکی و سفید به بیرون درز پیدا کردند. در این تصاویر، از عدد «3» با اندازه‌ای بزرگ استفاده شده بود که نشانگر نسل جدید محصولات این شرکت است. حالا نیز 28 طرح و والپیپر در دسترس کاربران قرار گرفته است که شامل والپیپرهای زنده نیز می‌شود. هرچند، برای استفاده از تصاویر زنده به موبایل مجهز به اندروید 9 پای و اپلیکیشن Wallpapers نیاز خواهید داشت.

سری جدید شباهت بسیاری به مجموعه سال 2017 دارد، اما حالا در آن می‌توان چشم‌اندازهای طبیعی مثل پارک ملی زایان، بیابان سونورا و شهر اشووتس را هم پیدا کرد. در مجموعه جدید همچنین به جای سیاره سرخ، از سیاره پلوتو با امکان چرخش استفاده شده است. به این موارد باید طرح‌های سه‌بعدی و مونوکروم از شهرهای سان فرانسیسکو و نیویورک را هم اضافه کرد.

گوشی های جدید گوگل قرار است در تاریخ 9 اکتبر (17 مهر) به صورت رسمی معرفی شوند. از این صفحه می‌توانید تمام والپیپرهای گوگل پیکسل 3 ایکس ال را دانلود کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. اصلن جالب و راضی کننده نیست

    • محمد جواد خان زاده درباری

      آره والپیپرهایی چندان جذاب نیست نسبت به آیفون های جدید و این سیاره طلایی رنگ که هنگام اسوایپ کردن برا باز کردن قفل صفحه خیلی جذابه

  2. میشه نسبت تصویر را همون ۱۸ به ۹ بگذارید که وقتی روی تصویر زمینه ست می کنیم برش نخوره

  3. واقعاً والپیپرهای خیلی زیبایی دارد اما به پای والپیپرهای آیفون های جدید اپل نمی‌رسد من که از اونا استفاده می کنم و خیلی راضی هستم

  4. اینا رو دادن زهرا سادات پنج ساله از کنگاور طراحی کرده