والپیپرهای گوگل پیکسل 3 ایکس ال

دانلود تمام والپیپرهای گوگل پیکسل 3 ایکس ال

والپیپرهای گوگل پیکسل 3 ایکس ال (Google Pixel 3 XL) پیش از معرفی رسمی لو رفتند. در ادامه می‌توانید والپیپرهای گوگل پیکسل ۳ ایکس ال را دانلود کنید.

چند روز پیش، رندرهای پرچمدار جدید گوگل در رنگ‌های مشکی و سفید به بیرون درز پیدا کردند. در این تصاویر، از عدد «3» با اندازه‌ای بزرگ استفاده شده بود که نشانگر نسل جدید محصولات این شرکت است. حالا نیز 28 طرح و والپیپر در دسترس کاربران قرار گرفته است که شامل والپیپرهای زنده نیز می‌شود. هرچند، برای استفاده از تصاویر زنده به موبایل مجهز به اندروید 9 پای و اپلیکیشن Wallpapers نیاز خواهید داشت.

سری جدید شباهت بسیاری به مجموعه سال 2017 دارد، اما حالا در آن می‌توان چشم‌اندازهای طبیعی مثل پارک ملی زایان، بیابان سونورا و شهر اشووتس را هم پیدا کرد. در مجموعه جدید همچنین به جای سیاره سرخ، از سیاره پلوتو با امکان چرخش استفاده شده است. به این موارد باید طرح‌های سه‌بعدی و مونوکروم از شهرهای سان فرانسیسکو و نیویورک را هم اضافه کرد.

گوشی های جدید گوگل قرار است در تاریخ 9 اکتبر (17 مهر) به صورت رسمی معرفی شوند. از این صفحه می‌توانید تمام والپیپرهای گوگل پیکسل 3 ایکس ال را دانلود کنید.