دعوتنامه‌ مراسم رونمایی از وان پلاس 6 تی

تصویری از دعوتنامه‌ مراسم رونمایی از وان پلاس 6 تی منتشر شد

تصویر تازه‌ای از دعوتنامه مراسم رونمایی از وان پلاس 6 تی (OnePlus 6T) به بیرون درز پیدا کرده است. گفته می‌شود وان پلاس ۶ تی به دوربین سه گانه پشتی مجهز خواهد بود.

ما شنیده‌ایم که گوشی ساز چینی وان پلاس قصد دارد در آینده‌ای نزدیک از گوشی وان پلاس 6 تی خود به عنوان نسل جدید مدل اصلی وان پلاس 6 پرده برداری کند. امروز تصویری از دعوتنامه مراسم رونمایی از وان پلاس 6 تی در شبکه اجتماعی چینی ویبو به انتشار رسیده که به این شایعه دامن می‌زند.

دعوتنامه‌ مراسم رونمایی از وان پلاس 6 تی

دعوتنامه‌ مراسم رونمایی از وان پلاس 6 تی

بر روی این دعوتنامه به بیرون درز پیدا کرده از عبارت “Unlock The Speed” به معنای قفل سرعت را بشکن استفاده شده که می‌تواند به حضور یک اسکنر اثر انگشت روی صفحه در گوشی جدید وان پلاس اشاره داشته باشد. همچنین بر روی این دعوتنامه تاریخ 17 اکتبر (25 مهر ماه) به چشم می‌خورد. این رویداد در یکی از بزرگ‌ترین بازارهای گوشی های هوشمند، هندوستان برگزار خواهد شد.

ما نمی‌توانیم اعتبار این دعوتنامه را به صورت قطعی تایید کنیم، اما می‌توانیم تصور کنیم که وان پلاس در هفته‌ی آینده زمان و مکان برگزاری یک رویداد خبری بزرگ را اعلام خواهد کرد، پس زیاد برای شنیدن تایید یا تکذیب این خبر معطل نخواهیم شد. هواوی نیز 16 اکتبر (24 مهر ماه)‌ میزبان یک رویداد خبری ویژه در شهر لندن است که در آن قصد دارد از گوشی های سری هواوی میت 20 خود پرده برداری کند.

این گوشی می‌تواند از ظاهری شبیه به گوشی اوپو R17 پرو برخوردار باشد. زیرا این دو شرکت هر دو زیر نظر کمپانی بی‌بی‌کی الکترونیکس مشغول فعالیت هستند و بسیاری از گوشی های آن‌ها چه از نظر ظاهری و چه از نظر سخت افزاری یکسان است. به همین خاطر شایعات زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد وان پلاس 6 تی به دوربین سه گانه مجهز خواهد بود. از آنجایی که وان پلاس کمترین هزینه در برابر بالاترین کیفیت تصویر را مد نظر قرار می‌دهد، ما مسلما باید انتظار حضور یک ماژول دوربین دوگانه را پشت قاب این گوشی داشته باشیم، اما تصاویری که در کنار عکس دعوتنامه‌ مراسم رونمایی از وان پلاس 6 تی به انتشار رسیده، حضور دوربین سه گانه بر روی قاب پشتی آن را تایید می‌کند.

همچنین قسمت ناچ بالای صفحه نمایش این گوشی نیز مشابه محصولات جدید اوپو، به سبک یک قطره‌ی آب طراحی خواهد شد. این نمایشگر احتمالا همان نمایشگر 6.4 اینچی از نوع آمولد و وضوح فول اچ دی پلاس نسل گذشته خواهد بود. اما گفته می‌شود این محصول، نخستین گوشی ضد آب شرکت وان پلاس خواهد بود. بدیهی است که اگر این مورد درست باشد، ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که جک هدفون نیز از روی بدنه حذف شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. دیگه تصویر دعوت نامه هم سوژعه شده

  2. خوب معلومه این گوشی چیه یک گوشی بسیار قدرتمند با صفحه نمایش خوب دوربین قابل قبول و قیمت بسیار ارزان البته این مورد آخرش برای کسایی که در کشوری به غیر از ایران زندگی میکند و الا داخل ایران بسیار گرون در می آید

  3. خب کمپانی بی بی کی هم خودش را مسخره کرده اگه قراره هم شرکت های اپو و هم وان پلاس گوشی هایی شبیه به هم با سخت افزار یکسان تولید کنند دیگه چرا دو شرکت متفاوت است