نسخه جدید تبلت Dell Venue 11 Pro معرفی شد : سبکتر و باریکتر با پردازنده ای قدرتمندتر

شرکت Dell امروز تبلت های 10.8 اینچی Venue 11 Pro خود را با وزنی کمتر و پردازنده ای مناسب‌تر به‌روزرسانی کرد. مدل قدیمی این تبلت دارای یک پردازنده لپ‌تاپی Core i5 بود، اما در مدل جدید پردازنده Core M دو گیگاهرتزی اینتل در نظر گرفته شده است.

این پردازنده به دستگاه‌ها اجازه می‌دهد که با وزنی پایین‌تر، ضخامتی کمتر و بدون فن تولید شوند. در این حالت تبلت ونیو 11 پرو جدید وزنی 735 گرمی و ضخامتی 1.06 سانتی متری خواهد داشت که رکورد خوبی برای یک تبلت 11 اینچی است (اندکی سبک تر از سرفیس پرو 3 اگرچه محصول مایکروسافت دارای صفحه نمایشی بزرگ‌تر نیز می‌باشد).

همانند گذشته، این تبلت کماکان در مدل‌هایی با پردازنده‌های Core i3 و Core i5 و صفحه نمایش 1080p نوع IPS در بازار حضور خواهد داشت.

با توجه به حضور یک پردازنده Core M و با اطلاعاتی که از عملکرد این چیپ ها در اختیار داریم، ونیو 11 پرو جدید نسبت به مدل سال گذشته قدرت کمتری خواهد داشت، اما از طرف دیگر عمر باتری نیز تا 10 ساعت افزایش می‌یابد. در عین حال اگر از کیبورد همراه این تبلت نیز استفاده کنید، به مدد باتری قرارگرفته در آن تا 10 ساعت دیگر عمر باتری در دسترس شما خواهد بود.

ونیو 11 پرو به همراه کیبوردهای Slim سال گذشته دل با قیمت پایه 699 دلار عرضه می‌شود و حافظه‌های 64، 128 و 256 گیگابایت این تبلت از همین ماه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*