دنیز خودرو ایرانیان

کلاهبرداری شرکت لیزینگی دنیز خودرو ایرانیان و تجمع مالباختگان در خیابان شریعتی

شرکت دنیز خودرو ایرانیان به عنوان یکی از شرکت‌های لیزینگی فروش انواع خودروهای خارجی، کلاهبرداری کرده و پول صدها نفر از مشتریان خود را خورده و اکنون مدیران آن فراری هستند. روز چهارشنبه 4 مهر 1397 نیز تعدادی از مالباختگان جلوی این شرکت تجمع کردند.

شرکت دنیز خودرو ایرانیان کلاهبرداری کرد و اکنون مدیران آن فراری هستند. دنیز خودرو یکی از شرکت‌های لیزینگی فروش خودرو است که از چند سال پیش در ایران فعالیت می‌کند و انواع خودروهای خارجی را به فروش می‌رساند. دفتر این شرکت لیزینگی در خیابان شریعتی تهران، پایین‌تر از سه راه ملک، نبش کوچه دوج واقع شده است.

در سایت این شرکت ادعا شده که دنیز خودرو چند سال است در عرصه واردات و خرید و فروش خودرو فعالیت می‌کند و در سال 1395 به دلیل تحویل 250 دستگاه خودرو زودتر از موعد تحویل در شش ماه اول سال به عنوان بهترین برند در این عرصه معرفی شد. همچنین این شرکت در سال 1396 اقدام به اخذ نمایندگی‌های مجاز کرده و به زودی به مجموعه نمایندگی‌های مجاز دنیز خودرو ایرانیان تبدیل می‌شود.

از جمله خودروهای خارجی که توسط شرکت دنیز خودرو ایرانیان به مشتریان عرضه می‌شده می‌توان به تویوتا راو 4، کیا اپتیما، رنو ساندرو اتوماتیک، تویوتا پریوس، پورشه ماکان، هیوندای آی 20، هیوندای النترا، اچ 30 کراس، کیا اسپورتیج، هیوندای سانتافه، لکسوس آر ایکس 200، پژو 508 و رنو تلیسمان اشاره کرد.

مدیران شرکت دنیز خودرو ایرانیان در یکی دو سال اخیر با تبلیغات فراوان و انجام کارهایی چون تحویل زودتر از موعد خودروها سعی داشت اعتماد مشتریان را به خود جذب کند. حتی در تیرماه امسال، این شرکت چندین دستگاه از خودروهای فروخته شده را با برگزاری یک مراسم تبلیغاتی، زودتر از موعد به خریداران تحویل داد. علیرضا سرشار، مدیرعامل دنیز خودرو در این مراسم گفته بود، دنیز خودرو با وجود افزایش قیمت ارز و تغییر قیمت در کارخانه‌ها، بخشی زیادی از خودروهای فروخته شده را با همان قیمت قبلی و بدون افزایش بها به مشتریان تحویل داده است. سرمایه‌ی ما اعتماد مشتریان است و این سرمایه بیش از چند میلیون افزایش قیمت برای ما ارزش دارد. اما حالا همین شرکت پول مشتریان خود را خورده و همین آقای مدیرعامل که ادعا می‌کرد اعتماد مشتریان بیشتر از هر چیزی ارزش دارد، اکنون فراری است.

دنیز خودرو ایرانیان

تجمع مالباختگان شرکت دنیز خودرو ایرانیان

روز گذشته یعنی چهارشنبه 4 مهر 1397، تعدادی از مالباختگان شرکت دنیز خودرو ایرانیان در مقابل شوروم اصلی این شرکت در خیابان شریعتی تهران تجمع کردند. گفته می‌شود دنیز خودرو از خردادماه امسال از حدود 200 نفر پول گرفته و اقدام به پیش فروش خودرو کرده، اما به وعده‌اش عمل نکرد. تحویل خودروهای پیش فروش شده چند بار به تعویق افتاد و سرانجام چند روز پیش یعنی در روز تاسوعا به بهانه‌ی تغییرات و جابجایی، شرکت را تعطیل کردند و دیگر هیچ خبری از آن‌ها نشد. اخیرا 200 نفر از مالباختگان پس از آن که شنیدند مدیران دنیز خودرو ایرانیان متواری شده‌اند، در دادسرای خیابان مطهری، خیابان علی اکبری شکایت کردند و روز گذشته این مالباختگان در مقابل شرکت جمع شدند.

دنیز خودرو ایرانیان

روی در شرکت بنری نصب شده که روی آن نوشته شده شرکت به مدت 10 روز به دلیل تغییرات و جابجایی تعطیل است و برای پیگیری اسناد و مدارک خودرو با شماره‌‌ای که درج شده تماس بگیرید، اما نه این شماره و نه هیچ شماره‌ی دیگری پاسخگوی مالباختگان نیست.

دنیز خودرو ایرانیان

حتی گفته می‌شود این شرکت در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ثبت شده و مجوزهای لازم را دریافت کرده، اما در هر صورت شرکت لیزینگی دنیز خودرو ایرانیان اکنون از صدها نفر کلاهبرداری کرده و مدیران آن هم فراری هستند. امیدواریم هر چه زودتر این افراد دستگیر شده و سرمایه‌ی مالباختگان به آنها بازگردانده شود.

دنیز خودرو ایرانیان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

22 دیدگاه

  1. من بهمن ماشین خریدم. همین بروانیا اومد با کلی وعده پولمو بالا کشید. قرار بود قبل عید تحویل بدن که همش عقب انداختن تا اینکه دستشونو خوندم. خرداد رفتم اتحادیه ازشون شکایت کردم.اتحادیه هم هیچ غلطی نکرد ولی اینا ترسیدن. البته میتونستن پول منو بالا بکشن ولی از ترس اینکه دیگه نمیتونن به دزدیشون ادامه بدن باهام کنار اومدن. ماشین حدود ۱۸ میلیون گرون تر شده بود. اینا ۱۰ میلیون مجدد ازم پول گرفتن و به زور ماشینمو تحویل دادن

  2. از شرکت دنیزخودرو پایین تر از ملک حدود هشت ماه پیش یه ماشین ثبت نام کردم بعد چند ماه برای گرفتن پولم باهاشون درگیر شدم متوجه شدم تمام عکسایی که از تحویل به موقع خودرو تو سایت ها ی خبری می زارن همش ساختیگیه همون موقع ها کلی آگهی فروش داشتن خیلی راحت بمن گفتن اوضامون خرابه به اینا هم ماشین تحویل نمی دیم خلاصه می کنم من تو اکثر سایت ها اطلاع رسانی کردم این شرکت کلاه برداره به کسی ماشین تحویل نمی ده خودشون می گن می زاریم می ریم اعتراف کردن جمع می کنن می رن متاسفانه سایت ها اسم دنیز خودرو را سانسور کردن حتی نظرات من در رو منتشر نکردن

  3. حالا کجا باید پیگیر بدبختی شون بشن؟

  4. اگه جز افراد مال باخته هستید لطفا تماس بگیرید که با تجمع و اعتراض بتونیم حقمون و پس بگیریم 09358120755

  5. خدا کند هر چه سریع با پوشش خبری ، هم فراست مردم را دراین زمینه ها بالا ببرند و هم انشاءا… قوه قضاییه مثل مدیر عامل طلای ثامن ، مدیر عامل فراری این شرکت را دستگیر و به سزای خود برساند .

  6. دیگه کدوم شرکت دزدی نکرده اینم روش دزدی تو ایران مد شده

  7. یکی از دلایل فساد تو ایران اینه که مردم برای خریدن کالا باید پیش خرید کنن. اگر تحویل کالا همزمان در ازای پرداخت وجه صورت می‌گرفت این وضع الان وجود نداشت

  8. هر بار یه گند تازه

  9. واقعا متاسفم برای این افراد که درواقعه حق مردمو میخورن

  10. خخخخ هر هر ور بادی میوزد و اخبار هم همه گویای این هستم که دزد های ما خدا را شکر دارن فرارا میکنن میرن

  11. دیگه کدوم شرکت دزدی نکرده

  12. خود دولت دزد و بی کفایته اینام که با رانت مجوز گرفتن قطعا دزدی میکنن

  13. ما مردم عادی بخواییم 10 میلیون وام بگیریم انقده ضامن ازمون میخوان که اصلا فکر فرار و ندادن وام رو نکنیم ولی اینا الان پولا رو برداشتن و دارن در میرن و هیچ باکیشون نیست که چیزی از دست بدن

  14. همه این روزا دارن این کارو میکنن خود سکه ی ثامن هم دزدی کرده بود اینا با رانت میان مجوز میگیرن ازدمردمدواسه خرید ماشین پولدمیگیرن بعد از این پولهدیه مقداریش رو میدن به همون که براشون پارتی ایجاد کرد و بقیش هم با خودشون میبرن