جدیدترین آپدیت هواوی پی 20 پرو

جدیدترین آپدیت هواوی پی 20 پرو هوش مصنوعی دوربین را غیر فعال می‌کند

جدیدترین آپدیت هواوی پی 20 پرو چندی پیش منتشر شد. این آپدیت بیشتر از نیم گیگابایت حجم داشته و تغییرات نرم افزاری زیادی را سبب شده است. یکی از تغییرات به‌روزرسانی جدید هواوی پی 20 پرو، غیر فعال شدن حالت تشخیص صحنه با استفاده از هوش مصنوعی است.

هواوی چندی پیش، آپدیت نسبتا سنگینی را برای گوشی هواوی پی 20 پرو با حجم 525 مگابایت منتشر کرد. شماره جدیدترین آپدیت هواوی پی 20 پرو برابر CLT-L29 8.1.9.156(C432) بوده و تغییرات زیادی را درون خود حمل می‌کند.

جدیدترین آپدیت هواوی پی 20 پرو

علاوه بر تغییرات نرم افزاری، درون جدیدترین آپدیت هواوی پی 20 پرو پچ امنیتی ماه آگوست گوگل نیز گنجانده شده و بهینه‌سازی‌های سیستمی زیادی نیز حاصل شده‌اند. یکی از تغییرات مهم این به‌روزرسانی، غیر فعال شدن قابلیت تشخیص نوع صحنه دوربین گوشی با استفاده از هوش مصنوعی به صورت پیش‌فرض است. پیشتر، با ورود به اپلیکیشن دوربین گوشی، حالت تشخیص صحنه به کمک هوش مصنوعی به منظور انجام تنظیمات به صورت خودکار فعال بود، اما بعد از دریافت جدیدترین آپدیت هواوی پی 20 پرو می‌بایست برای استفاده از این ویژگی، با رفتن به منوی تنظیمات، آن را فعال کنید.

با توجه به تمرکز هواوی بر روی قابلیت‌های هوش مصنوعی، این تغییر کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما شاید این تصمیم با در نظر گرفتن بازخوردهای کابران اتخاذ شده باشد. قابلیت تشخیص خودکار صحنه دوربین هواوی پی 20 پرو قادر است بسته به فضایی که مشغول عکاسی از آن هستید، پیکربندی تنظیمات مختلف همچون ایزو، میزان نوردهی، سرعت شاتر، کنتراست و دیگر موارد را بر عهده بگیرد. به عنوان نمونه، حین عکاسی از غذاها، میزان اشباع‌شدگی به منظور افزایش جذابیت تصویر، به حداکثر میزان ممکن می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. فک نمیکنم کار بدی انجام داده باشه

  2. وا چرا اینکارو کردن؟؟؟

  3. این جوری بهتره چون هوش مصنوعی سال اولیه که منتشر شده ممکنه خوب نتونه صحنه ها رو شناسایی بکنه
    ولی فک کنم هواوی خیلی دیر این اپدیت رو انجام داده

  4. عاره این جوری بهتره و حق انتخاب رو به فرد میده